Gå til innhold

Kulturo: Trailer: The Strangers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Narrator: What you are about to see is inspired by true events. According to the FBI, there are an estimated 1.4 million violent crimes in America each year. On the night of February 11, 2005, Kristen McKay and James Hoyt left a friend's wedding reception and returned to the Hoyt family's summer home. The brutal events that took place there are still not entirely known.

Is this movie really based on true events?

The director stated in an interview that he was inspired by a number of real-life happenings. However, at the end of the credits, there is a disclaimer saying that all the events in the movie are fictional and any resemblances to any persons living or dead, etc, are completely coincidental.

altså; nei.

Ser ganske så kjedelig ut denne. fail.

Lenke til kommentar

Det er alt for lite subtilt i de klippene hvor du skal selv finne disse "strangers". Er det slik i filmen så blir det en møkkafilm. Du har jo en evighet til å oppdage de, det finnes jo ikke skummelt. Da virker traileren til Mirrors langt mer lovende.

Men jeg har enda til gode å få sett The Orphanage og Funny Games US så tror jeg bør starte med å raske de med meg på DVD.

(Jeg ser litt for få skikkelige thrillere merker jeg).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Opprett ny...