Gå til innhold

Tabbet deg ut?

itgiik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde for meg en gang på ungdomskolen når vi hadde sløyd. Jeg skjærte meg, måtte sy 8 sting i handen. Også ville en kompis tå meg være med meg, for å skulke unna noen timer da jeg skulle sy :p

Og lærærn sa så klart nei. Jeg rette finger til lærærn! Og han merket det, og fikk et slags anfall og ble dritt sur! I all fortvilelse så sprang jeg opp trappen og datt på handen jeg skulle sy :p Har aldri hatt noe lignende smerte som den gang :p

Lenke til kommentar

Vi hadde foredrag (noe som jeg har vært ganske nervøs for) og jeg hadde glemt arket med notatene. Jeg skulle prøve uten, og klarte å si hvilke regioner Australia ble delt inn i, og husket ikke en dritt mer. Deretter ble jeg helt rød av flauhet og gikk til pulten igjen. :$

Hater å ha foredrag for elevene i klassen. Det er mye bedre med ei lita gruppe eller bare lærere.

Lenke til kommentar

Lukter det drit her??

Ja, Crashking dreit seg ut :p

Jeg stod en gang og diskuterte med en kompis foran hele klassen i over en halvtime om man fikk mørkekjøring når man tok trafikalt grunnkurs om høsten.

Jeg var bestemt på at man ikke fikk det, så jeg bestemte meg for å sjekke på Statens Vegvesen sine sider, og da kom det frem av kompisen hadde rett, og hele klassen hadde hørt på og så på statens vegvesen. Alle lo, selv læreren :(

Lenke til kommentar

Husker på barneskolen stod vi 4-5 stk i ring å pratet dritt om en kar, han hadde gjort noe jeg tydeligvis ikke likte.. hva det husker jeg ikke. Men ihvertfall så tar jeg ordet å prater om hvor dum, stygg og teit han var, når jeg snur meg så jeg at han stod rett bak meg. Han har AD-HD og var ganske sterk, gikk på ishockey og sånn, mens jeg var en liten fotballgutt. I timen var vi på sånn forestilling ting og jeg satt med denne gutten og bestevennen min og han pratet om hvordan han skulle banke meg etter det var ferdig og sånn. Heldigvis var jeg såppass flink til å smiske at vi ble venner istedet :p

Lenke til kommentar

Eg skulle kjøpe Cola ved bassenget på Azorene i ferien min. Eg gjekk inn i den lille kiosken og henta Colaen. Det eg ikkje tenkte over var at døra var av blankpolèrt glass. Du kan tru eg vart litt flau når eg gjekk med hauet rett inn i glassdøra. Når eg snudde meg så såg eg dama som stod bak kiosken små-jogga ut på eit sideværelse for å le. Ho holdt seg iallfall for munnen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...