moijk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg vil ha en konstant (levende) backup av alle bilder jeg har. Jeg har et par laptops + frøknen har en så det er ikke noe mulighet med å slenge inn en disk til. Så da så jeg på readynas, men synes 5 lapper er litt drøyt å legge i et kabinett. Er det noe mellomting? kjører både windows xp, linux og os x så det kan ikke være noe som binder til et os. Så også på en raid 1-løsning med to disker. Samt drobo er jo litt interessant, men priset rundt readynas. Eller har noen et godt forslag? vil nok supplere med backup utenfor stua, i tillegg. Lenke til kommentar
moijk Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Noen har noe negativt å si om Drobo? http://www.drobo.com/ Jeg har ikke noe mot en no fuzz blinkeboks. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 fikk nettop en drobo for test på jobb. Det lille jeg har brukt/testet den har jeg ingenting å klage på. Eneste ulempen er at du trenger droboshare for å få nettverk på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå