Joshiwo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=10564 Har ikke bygd PC på en god stund, men lurer på om disse delene er greie. Har valgt quad core for å ha en fremtidsrettet PC, men lurer på om denne kan henge med det kraftige skjermkortet. Er det noe jeg mangler? Skal bestille vifter fra Microplex, så de er ikke i listen. Noen som har noen gode CPU-vifte-tips? Vurderer også vannkjøling, men da må jeg bestille sett for skjermkortet fra Tyskland. Lønner det seg? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Eg hadde droppet lydkortet. Du trenger ikkje eget lydkort med mindre du er veldig opptatt av det. Alle hovedkort har 5.1 lyd som er mer enn god nok til spilling. Du er klar over at den Plextor-brenneren trenger ett slikt kabinett til å monteres i? Eg har det selv, med to enheter og er kjempefornøyd Vannkjøling er vel ikkje spørsmål om det lønner seg. Enten vil du ha, og betaler det det koster, eller så vil du ikkje ha www.vcore.dk har veldig bra utvalg på vannkjøling Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skjermkortet du har valgt er veldig overpriset. For samme pris kan du kjøpe 4870x2 som er rett rundt svingen nå, dette skal yte mye bedre. Dessuten får du mulighet til å oppgradere med enda et når det kreves, velger du å kjøpe nVIDIA kort, så velg et SLi hovedkort, ikke crossfire. Er helt enig med Dragavon ang. vannkjøling og lydkort. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Unødvendig bump \o Utenfor mitt budsjett uansett Lenke til kommentar
Joshiwo Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Noen som har noen andre hovedkort å anbefale da, som er til sånn ca samme prisen, evnt billigere? Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nå husker jeg ikke prisen på det du hadde fra før, men https://prisguiden.no/product.php?productId=90728 har SLi og skal passe sammen med det meste du har valgt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå