Tehjoran Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hei.. Ja her sitter jeg.. på rommet mitt og er kvalm.. jeg har ingen anelse hvorfor.. Kan vell begynne med at når jeg lukker øyna mine for å sove så føles det ut som om huet snurrer rundt.. aner ikke hvorfor.. Når det skjer begynner jeg å føle meg kvalm og får ikke sove.. Jeg har ikke sovet i hele natt pga dette og det er 2 gang.. utrolig plagsomt.. første gang bare lå jeg i senga å var kvalm en hel natt.. nå den andre gangen begynte jeg å føle meg kvalm litt rundt 2 tia.. og har ligget der siden da.. men for 1\2 time siden så fløy jeg inn på do for å kaste opp.. men kom ikke noe ut.. det føltes bare ut som om jeg skulle kaste opp.. jeg føler meg ganske sånn løs i magen.. for å legge til er at jeg pleier noen ganger å ta en snus når jeg legger meg for å bare slappe av.. har ingen anelse om det er grunnen.. Utrolig Plagsomt Takk for Serriøse svar Endret 5. august 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har aldri hatt det sånn før.. før nå i natt... fikk veldig vondt i magen rett etter jeg hadde sovnet, trodde jeg måtte på do. Jeg lå å drøyde litt, men så måtte jeg opp. Kom ingenting, men blei mer kvalm. Så jeg stakk fingeren i halsen og kastet opp. gikk å la meg igjen, følte at jeg fremdeles måtte på do, men klarte å sovne da. Når jeg sto opp måtte jeg på do og det rant ut Følte meg bra etterpå. Men jeg var ikke svimmel når jeg lukket øynene da.. Jeg regner bare med at jeg reagerte på noe jeg hadde spist. Kanskje du i første omgang skulle prøve uten snus? kan jo være det, kanskje i sammenheng med at det er lenge siden du har spist eller at du har drukket for lite eller noe annet?.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har aldri hatt det sånn før.. før nå i natt... fikk veldig vondt i magen rett etter jeg hadde sovnet, trodde jeg måtte på do. Jeg lå å drøyde litt, men så måtte jeg opp. Kom ingenting, men blei mer kvalm. Så jeg stakk fingeren i halsen og kastet opp. gikk å la meg igjen, følte at jeg fremdeles måtte på do, men klarte å sovne da. Når jeg sto opp måtte jeg på do og det rant ut Følte meg bra etterpå. Men jeg var ikke svimmel når jeg lukket øynene da.. Jeg regner bare med at jeg reagerte på noe jeg hadde spist. Kanskje du i første omgang skulle prøve uten snus? kan jo være det, kanskje i sammenheng med at det er lenge siden du har spist eller at du har drukket for lite eller noe annet?.. Det er hvertfall Siste gang jeg legger meg med snus.. Vell.. tror ikke det er fordi jeg har drukket for lite.. Drikker nesten hele tiden =P Når jeg følte at jeg skulle kaste opp så fikk den jeg følelsen i munnen når man kaster opp.. men kom ikke noe så der stod jeg med hue nedi dass og ventet til slutt så prøvde jeg bare å putte fingern inn i halsen for å brekke meg.. Men det er jeg ikke så flink til så det gadd jeg ikke.. Har hørt at magen blir bedre etter et glass cola så jeg har drukket det nå også tok jeg en parraset etter jeg var på do.. Føler fortsatt at jeg er veldig løs i magen.. Prøvde i stad å gå på do å få ut noe men bare luft kom ut Skal prøve å sove litt nå å se hvordan det går ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg hadde det akuratt sånn før, da jeg drakk 2-3 litere med brus hver dag, ble vel litt...uvelkomsomt for magen min. men nå lever jeg på melk og (honning) vanlig kosthold, har det aldri sånn lenger. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Håper det hjelper å sove litt:) God bedring! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kastes over til helse-seksjonen her på forumet. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvis du har spist litt lite, så kan det ha en innvirkning at du tar en snus, ja. Også andre ting som mild matforgiftning eller noe slikt kan være grunnen. Men jeg vil i alle fall anbefale deg å ta den snusen litt før, og ikke når du legger deg Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Håper det hjelper å sove litt:) God bedring! Det hjalp å sove ^^ takk Hvis du har spist litt lite, så kan det ha en innvirkning at du tar en snus, ja. Også andre ting som mild matforgiftning eller noe slikt kan være grunnen. har ingen anelse om det er pga for lite mat Takk for Serriøse svar ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå