Flimzes Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 wind er plastik. det er ikke noe godt byggemateriale, når man tenker byggekvalitet. presser man hard ett sted på pc'n gir hele saken etter og bøyer seg. I motsetning til? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 ting med god byggekvalitet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Og hvor mange alternativer i denne klassen har du som har bedre byggekvalitet enn resten? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 poenget mitt var vell egentlig at det bare er dorlig byggekvalitet å få tak i, i den prisklassen.... det hadde likksom ikke kosta så mye mer å bruke litt aliminium sammen med plasten? men det virka ikke som om du forsto det Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nå må jeg si at aluminium heller ikke gir meg noen goodfeel på kvalitet, det er liten forskjell på aluminium og plastikk på HP og Dell. Lenovo har jo kledt sine maskiner helt i plastikk, kan ikke akkurat påstå at kvalitetsfølelsen er høyere på dell eller HP. Men jeg er enig i det du sier, jeg bare poengterte at det faktisk ikke finnes noen alternativer :/ Håper at lenovo drar thinkpadtradisjonen videre inn i deres netpc. Med titanforsterket magnesiumskjellet og hardplast. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hp mininote skal ha betydelig bedre byggekvalitet enn resten av de lanserte minipcene utfra hva jeg har lest. den koster mest også da. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, men er det verdt mer enn dobbel pris, da er du nesten oppe i prisnivået til en lenovo thinkpad x61, som igjen er mye råere og bedre bygd enn de her. Prisen er dog forventet å synke mye, men intill videre så syns jeg den er alt for dyr for å sammenlignes med resten. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ja, men er det verdt mer enn dobbel pris, da er du nesten oppe i prisnivået til en lenovo thinkpad x61, som igjen er mye råere og bedre bygd enn de her.Hva? ThinkPad X61 på Komplett: 10000kr, HP 2133 som ikke har kommet til Norge ennå: fra 500dollar, norsk pris blir rundt 3500-4000 tipper jeg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=90110 https://prisguiden.no/product.php?productId=96387 2000kr i forskjell, eller 33% økning/25% senking av pris. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=96387HP maskina har ikke kommet ut i Norge ennå... Noen nettbutikker har valgt å importere den fra UK ser det ut som. Prisen er som sagt fra 500€ på amerikanske sidene til HP. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har sittet på gjerdet og ventet på «det riktige kjøpet» i denne bærbar-klassen. Har hele tiden funnet noe jeg ikke likte med de forskjellige produsentenes maskiner. Har troen på at Lenovo kan få til noe, og da spesiellt mtp. byggekvalitet som vil være viktig for meg. Har også troen på Lenovo. Min 5 år gamle T42 fungerer fremdeles som ny. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 "Maskinene ankommer butikkene i september." Når vil denne skjønnheten ankomme Norge? Noen som kunne forhørt seg med Lenovo?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå