viguz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har akkurat formater ferdig og installert alt av driver, og skal til å legge over noen av tinga som jeg brant før jeg formaterte. For moroskyld tenkte jeg å se om det sneik med seg noe virus, men da jeg skal trykke på høyre museknapp på dvd rommen for å begynne å scanne så kommer det opp en blåskjerm som det står masse greier, og helt på toppen står det "BAD_POOL_HEADER" Noen som har en ide om hva det her kan være Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvilket operativsystem kjører du? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 "BAD_POOL_HEADER" bugcheck ja.. Det er med 99.9% sikkerhet en av driverene du nylig har installert. Som i monopol - rykk tilbake til start - ta en driver av gangen og restart - deretter sjekk for hver driver om samme operasjon forårsaker bugcheck . Lenke til kommentar
viguz Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 bruker XP. hva om jeg bare kaster den brenneren da, det har jo ikke skjedd med noe krøll med noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå