christhenoob Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hey! sitter her nå i den mørke natten og ser på monitor stands på nettet, lettere sagt stativ som kan holde to-4-6 skjermer oppe på en singel fot i bunn da på en måte=P eksempel på butikk som selger dette: www.multi-monitors.com (på lcd display stands) nå, grunnen til at jeg ikke har kjøpt et sånt stativ her, er fordi det koster 1700kr(noe som egentlig er billig for noe sånt) + at frakten blir ganske mye ettersom pakken kommer til å veie mye. jeg har lett mye rundt på google etter en liknende løsning som kanskje kunne vært solgt her til lands, men enda ikke funnet noe, nærmeste jeg har kommet er et veggfeste for to skjermer som kostet 3000kr. vil se om det finnes en billigere løsning på dette, enn å måtte bruke de nesten 3000kr på et stativ til fire skjermer, hvis det ikke er mulig å lage et sådan et selv, så må jeg nok kjøpe fra usa, men la oss nå se=) mitt spørsmål er... med aluminium, stål eller jern(jern blir litt tungt?) går det ann å lage noe liknende selv? har sett en film på youtube, der en mann lager sitt eget stativ i et slags metall, ved hjelp av sveising osv.. nå kan jeg ikke sveise, men har en kamerat som kan så det er på en måte i orden. jeg har ikke maskinene til å kutte og sette sammen metaller, så må nok spørre om noen vet om et firma som kanskje har sånne maskiner (gjerne rundt i fredrikstad-sarpsborg området) hva dette har med lyd og bilde.. vel skal gjerne få på 4 lcd 22" skjermer på dette stativet da=P og hvis materialene og tidsforbruket dette prosjektet tar ikke er for værst, så lager jeg en worklogg på det=) drar til kristiandsand om 1,5 time, så hakke tid til å begynne med sketchup nå.. men kommer hjem om 5 dager, og vil begynne med litt mer research da. ellers, fint om jeg kunne fått litt tilbakemelding på disse spørsmålene mens jeg er borte. god sommer videre! mvh Chris The Noob Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Én tråd holder i massevis. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg