Gjest Guest_ukjent_* Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er en gutt på 18 år, etter en tur på byen havna jeg hjemme hos en dame. Vi begynte og rote, klærna ble tatt av hu sugde meg osv. Men lillemann var ikke med. Er bare sånn halvstiv og får ingen nytelse. Har hørt at det er ganske vanligt når man er beruset. Vil liksom bare få det bekreftet, siden dette er noe som bekymrer meg veldigt... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har hørt at Kaviar skal motvirke sånt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja, faktisk hørt rykter om det jeg og... Lenke til kommentar
Gjest Guest_ukjent_* Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kom ann! Vær litt seriøse a... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Slapp av, det er helt normalt, det skjer med alle. I kombinasjon med alkohol så er nok sjangsen for at lillemannen så du som fint kaller han ikke er med på notene selv om en vil aldri så mye. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du er ikke alene. Det skjer med maaaange, de aller fleste tror jeg. Jenter blir ofte bare kåtere, men gutter blir bare bedøvet. Shit happens, sånn er det bare. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Når man er skikkelig dritings blir det ofte sånn at følelsen av spenning forsvinner, og det blir veldig vanskelig å få noe futt i tissefant. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Fenomenet kalles gjerne "whisky-dick". Og som det har blitt påpekt flere ganger, det kommer av for mye alkohol gjerne whisky. Det skjer alle og enhver, jeg kan ikke komme på noen som klarer å få til noe mer enn halvstiv i beruset tilstand. En mulighet er å drikke litt mindre, da skal det ikke være så vanskelig. Endret 7. august 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 også kalt Ølpikk på godt norsk. Ja, veldig mange kan få potensproblemer i beruset tilstand. Selv har jeg ikke merket noe til dette. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det som jeg har merket er at hvis du er så heldig å få storemann, så holder man (iallefall jeg o.0) lengre i fylla. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det som jeg har merket er at hvis du er så heldig å få storemann, så holder man (iallefall jeg o.0) lengre i fylla. Joda, men det er jo ikke så gøy hvis det ikke går noe steder heller også, for det kan jo også skje.. Kan fort bli kjedelig også, om man ikke føler så mye. Ligge der og tenke på mat f eks Lenke til kommentar
indie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Om du ligger å tenker på mat så kommer du jo hvertfall ikke noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg