Mato Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei som kjent er kjøp/salg og bytt ikke tillatt via forumet , noe som har vært en klar regel så lenge jeg har vært her . som følge av overtagelsen av speaker.no sitt forum kom det et sub fora for bytting av fotball kort , altså det ble lagt et unntak fra reglen , noe jeg føler er urettferdig over de eksisterende brukerne , vi får ikke lov og drive bytte av data eller annet relevant utstyr . jeg føler at et forum for bytting , ikke kjøp eller salg , av ting som er relevant for de diverse foraene her burde eksistere pga det tillates bytting av enkelte gjenstander her. det andre alternativet jeg ser er og forby all utførelse av bytting via forumet , noe jeg tviler er ønskelig for noen her , grunnen til dette er at jeg mener retningslinjene bør være klare og ensbestemt for alle deler av forumet og det ikke bør finnes sprik i regler mellom de forskjellige foraene. håper på gode grunner annet en "dette ikke er ønskelig" som svar . Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er ikke lov nå så syns det skal ikke være lov i det hele tatt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Bytteforumet for fotballkort er vel en ting som kom med som følge av at forumene ble slått sammen. Så vidt jeg vet så jobber de med en tjeneste som skal erstatte dette? Mener jeg iallefall å ha lest i en annen liknende tilbakemeldingspost. Endret 5. august 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 bruktmarkedet er nå totalt ubrukelig så det burde vurderes en kjøp og salg del av forumet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 bruktmarkedet er nå totalt ubrukelig så det burde vurderes en kjøp og salg del av forumet Bruktmarkede har kommet i en beta-lansering så det er håp i sikte. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 det så jo lovende ut , men jeg liker utsende til avforum sin løsning 10X bedre , pluss kommentar funksjon rett i annonsen avforum burde være edda media sitt neste oppkjøp Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 I siste utkast i arbeid med nye retningslinjer så er det ikke lenger forbud mot bytte på forumet. Så får vi se om det blir slik til slutt også da. Tiden får vise Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg lurte på det samme nylig, les her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg