b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 It was a night like any other - people inviting us out to a steakhouse. We get there, we are seated in a private room. All was well. Niceties aside, we prepare to order. I ask my wife what I should get. She says, “Go ahead and look at the menu - it’s in English.” “Oh Really?” http://rahoi.com/2006/03/may-i-take-your-order/ Anbefales virkelig! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Wow, fikk en del grøt i buksa nå. Er det bra? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg lo godt av de to siste bildene av meny'n Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 "Every form Rape". Selvsagt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg pleier ikke å bruke internet språk mye, men enkelte tilfeller krever det bare... ROFLMAOOMGWIN! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Cowboy Leg! Well, I like that! Edit: Klarer faktisk å skrive feil på denne korte setningen Endret 5. august 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Sinnsykt bra. STAGHSSD NOODLE - I passed on this. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Lurer litt på om de mener Okse når de skriver Cowboy..ku-gutt liksom.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Sansynligvis. Virker som om de har oversatt skriften direkte utfra ordboka. Egentlig er det ganske logiske feil som er begått, men en tolk har vel kanskje kunnet sett over teksten før den havnet i trykk! Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kongen av Queens har jo også en genial episode der han e på drive-in burger eller noe. Husker ikke kordan episode det var Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Haha, takk for denne. Ler så jeg griner Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tusen takk! Jeg tror jeg dauer ... I was so stunned by the English blunders herein, I had to buy the menu from them. Can you imagine the scene when that happened? I’ll never forget it. They couldn’t decide whether to be flattered or confused. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Yeah, fuck that salt! Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ohh, Sprit på menyen jo Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Lurer litt på om de mener Okse når de skriver Cowboy..ku-gutt liksom.. Kalv? Bare litt ris til meg takk. Og et stort glass Coca Coca. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 overtrøtt + denne tråden = win Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Kanskje kalv. Men hvertfall en guttekalv. Av ku. Cow of boy..det hadde sett enda bedre ut. Du ser jo dette mystiske Cowboy Meat ganske mange ganger nedover menyen. Endret 11. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå