amish92 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har tenkt å bestille noen klær fra USA, men lurer på hvor mye extra det vil koste i toll og moms og slike ting hvis jeg bestiller for 2000-4000kr (400-800$) har sett på buckle.com og tillys.com noen som anbefaler disse sidene eller vet hvor det er best å bestille fra når jeg ser etter volcom og andre merkeklær og sosse-tøy? håper noen gidder å svare;) Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Sosse-tøy? Hva er det for noe? Lenke til kommentar
amish92 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Sosse-tøy? Hva er det for noe? < jeg mener sosse-tøy er dyre merkeklær (ungdomsklær) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Sosse-tøy? Hva er det for noe? flashy, tacky og logoflashing. Moods: Du veit godt selv hva det er for noe Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hvis du handler for over 200 kr må du regne med 25% moms (av kjøpesum og frakt), ca 10% toll og et gebyr på en hundrings eller to. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Sosse-tøy? Hva er det for noe? flashy, tacky og logoflashing. Moods: Du veit godt selv hva det er for noe Ja, men jeg ville bare lage et poeng ut av det. Lenke til kommentar
Hjalmen Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 skal du være onklig soss går du ikke etter fjortiss soss mærkene.. altså skate/surfing.. du må ha onklig, lacoste, pepe-jeans, gant, ralph-lauren, paul&shark, prada etc etc.. kulere å ha sosse klær som ingen andre har, isteden for sosse klær alle andre har.. men såklart:P har du dårlig med penger, da holder u deg som fjortiss soss^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Hjalmen: Når ble skate/surfe-stil liksomsoss? Sosseklær som ingen andre har? Nei, for det er jo ingen som går rundt med Lacoste. Det blir uansett dumt å dele det inn i kategorier avhengig av prisen på klærne. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Volcom - "sosseklær"? Forstår jeg riktig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Volcom - "fjortis sosseklær"? Forstår jeg riktig? Ja Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Halleluja. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) skal du være onklig soss går du ikke etter fjortiss soss mærkene.. altså skate/surfing.. du må ha onklig, lacoste, pepe-jeans, gant, ralph-lauren, paul&shark, prada etc etc.. kulere å ha sosse klær som ingen andre har, isteden for sosse klær alle andre har.. men såklart:P har du dårlig med penger, da holder u deg som fjortiss soss^^ heh, som lacoste, gant og ralph lauren er et uvanlig syn. Skate- og surfemerker som Volcom o.l har ingen ting med fjortiss eller soss å gjøre. Og for guds skyld, sett på en form for stavekontroll. Asos.com har forøvrig en del fint. Endret 6. august 2008 av thrice Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 skal du være onklig soss går du ikke etter fjortiss soss mærkene.. altså skate/surfing.. du må ha onklig, lacoste, pepe-jeans, gant, ralph-lauren, paul&shark, prada etc etc.. kulere å ha sosse klær som ingen andre har, isteden for sosse klær alle andre har.. men såklart:P har du dårlig med penger, da holder u deg som fjortiss soss^^ heh, som lacoste, gant og ralph lauren er et uvanlig syn. Skate- og surfemerker som Volcom o.l har ingen ting med fjortiss eller soss å gjøre. Og for guds skyld, sett på en form for stavekontroll. Asos.com har forøvrig en del fint. Enig der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå