Gå til innhold

kjøpe klær fra USA


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bestille noen klær fra USA, men lurer på hvor mye extra det vil koste i toll og moms og slike ting hvis jeg bestiller for 2000-4000kr (400-800$)

 

har sett på buckle.com og tillys.com noen som anbefaler disse sidene eller vet hvor det er best å bestille fra når jeg ser etter volcom og andre merkeklær og sosse-tøy?

 

håper noen gidder å svare;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du være onklig soss går du ikke etter fjortiss soss mærkene.. altså skate/surfing.. du må ha onklig, lacoste, pepe-jeans, gant, ralph-lauren, paul&shark, prada etc etc.. kulere å ha sosse klær som ingen andre har, isteden for sosse klær alle andre har.. men såklart:P har du dårlig med penger, da holder u deg som fjortiss soss^^

Lenke til kommentar
skal du være onklig soss går du ikke etter fjortiss soss mærkene.. altså skate/surfing.. du må ha onklig, lacoste, pepe-jeans, gant, ralph-lauren, paul&shark, prada etc etc.. kulere å ha sosse klær som ingen andre har, isteden for sosse klær alle andre har.. men såklart:P har du dårlig med penger, da holder u deg som fjortiss soss^^

 

heh, som lacoste, gant og ralph lauren er et uvanlig syn. Skate- og surfemerker som Volcom o.l har ingen ting med fjortiss eller soss å gjøre. Og for guds skyld, sett på en form for stavekontroll.

 

Asos.com har forøvrig en del fint.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
skal du være onklig soss går du ikke etter fjortiss soss mærkene.. altså skate/surfing.. du må ha onklig, lacoste, pepe-jeans, gant, ralph-lauren, paul&shark, prada etc etc.. kulere å ha sosse klær som ingen andre har, isteden for sosse klær alle andre har.. men såklart:P har du dårlig med penger, da holder u deg som fjortiss soss^^

 

heh, som lacoste, gant og ralph lauren er et uvanlig syn. Skate- og surfemerker som Volcom o.l har ingen ting med fjortiss eller soss å gjøre. Og for guds skyld, sett på en form for stavekontroll.

 

Asos.com har forøvrig en del fint.

 

Enig der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...