_Adler_ Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Bare jeg som synes at melk smaker forferdelig etter en skive med peanøttsmør? Godt hver for seg, men ikke sammen.Synes det er omvendt jeg, peanøttsmør kan virke småtørt så da hjelper melk veldig og smaken er god også. Noen som har smakt "Peanut butter and jelly" kjøpt på boks? På OBSen i nærheten så hadde de det, rett fra Amerika. Skal kjøpe den neste gang jeg er der. Endret 7. september 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bare jeg som synes at melk smaker forferdelig etter en skive med peanøttsmør? Godt hver for seg, men ikke sammen.Synes det er omvendt jeg, peanøttsmør kan virke småtørt så da hjelper melk veldig og smaken er god også. Noen som har smakt "Peanut butter and jelly" kjøpt på boks? På OBSen i nærheten så hadde de det, rett fra Amerika. Skal kjøpe den neste gang jeg er der. Er fullstendig enig! Peanøttsmør er litt tørt uten noe tilbehør bortsett fra brødskrive. Men med melk derimot blir smaken en helt annen! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Peanuttsmør, banan og honning... Peanuttsmør og syltetøy(må være bringebær) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Grovbrødskive med mye peanøttsmør på og et stort glass melk = verdens beste frokost. Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Peanøttsmør er kjempenam! Særlig det økologiske du får tak i på meny og ICA, (Green Choice heter det vel) Så, bare for å gjøre det enda bedre, tar du en mini banan, kutter opp og putter på toppen. Ohh det er digg!! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er nams. helt klart Men det er bare periodevis jeg kjøper det. 3 glass over 1-2 mnd er mer en nok Mills sin, å en annen type mange helsekostbutikker har Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er i en periode der jeg er hekta på det igjen! Når jeg var liten spiste jeg peanøttsmør med peanøtter på toppen 8D Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 > Peanøttsmør, flere som er hekta?! NEI, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå