_Adler_ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei. Noen skiver med peanøttsmør, mye melk, der har du favoritt mellomåltidet mitt! Er så forbanna godt Har egentlig aldri vært så glad i peanøttsmør, begynte for 1 år siden elns. Har blitt fortalt at det kanskje er noe i peanøttsmøret som kroppen min trenger, derfor jeg er så "hekta" hehe, vet ikke jeg ass Noen som kjenner seg igjen?! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nei, den gangen jeg spiste peanøttsmør måtte jeg rett og slett skylle det ned med sjokomelk. Skjønner ikke helt hva du higer etter her ass Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det peanøttsmøret som er laget av cashewnøtter er godt Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Peanutsmør er dødsdigg. Peanutsmør, noen skiver banan og jordbærsyltetøy på godt brød er en udødlig klassiker Endret 5. august 2008 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Peanøttsmør og Nugatti! MmmmmMmmm! Test det om du ikke tror på meg! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Elvis Butterfried banana,bacon & peanut sandwich er god og mettende kan bli litt søl, men drit i det Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 I Årjeng i Sverrige( sikkert mange andre steder også, men har kun sett der) har de en slik "American shop" som selger Amerikanske effekter,mat og andre produkter direkte fra Amerika. Blant annet, så hadde de et godt utvalg i ekte peanøttsmør. Kjøpte meg en boks med relativt "fint, lyst" peanøttsmør og en boks med noe som het " fluffy duff" eller noe sånt. "Fluffy duff" var på en måte rosa marshmallows i en mer kosistent, smørbar form. I butikken stod det en oppskrift som lød slik: Loffskive med peanøttsmør og fluffy duff. Prøvde ut følgende og må si det var utrolig godt! Veldig mektig og Amerikansk, men utrolig godt! Er også glad i kun vanlig Peanøttsmør, gjerne på et varmt rundstykke sammen med øl eller en milkshake. Lenke til kommentar
groov Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mmmm peanøttsmør. Siden det kan bli litt tørt synes jeg det best med syltetøy på. Peanøttsmør og blåbærsyltetøy mmmm. Post #200 i en tråd om peanøttsmør Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bare jeg som synes at melk smaker forferdelig etter en skive med peanøttsmør? Godt hver for seg, men ikke sammen. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Testet peanøttsmør med nugatti i dag, var faktisk overraskende godt. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har også en periode nå der jeg spiser en god del peanøttsmør. Synes egentlig ikke det er så vanvittig godt... Helt greit,- men litt tørt av og til.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Peanøttsmør er mitt favorittpålegg anytime! Spesielt peanøttsmør med bananskiver og melk! Herre, nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ta vanilje iskrem og peanøttsmør på den....hærligt!! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Oi, merkelig. Alt hengte seg opp og jeg dobble postet....sorry. Endret 12. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ta vanilje iskrem og peanøttsmør på den....hærligt!! Iskrem, wtf? Det må prøves en gang, jeg kan "se for" meg (smake for meg) smaken... OMNOMNOM Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Er litt skeptisk til å blande ingredienser som peanutsmør og iskrem.. Men man vet jo aldri,- kanskje det er godt? Endret 13. august 2008 av Preppo999 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja det er sikkelig godt. Men jeg anbefaler å ha en "klump" med peanøttsmør og ta heller litt sammen med en skje iskrem. Ikke "blandt" det inni iskremen. Ellers er å tømme vanlige nøtter i iskremen å anbefales isteden for peanøttsmøret. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja det er sikkelig godt. Men jeg anbefaler å ha en "klump" med peanøttsmør og ta heller litt sammen med en skje iskrem. Ikke "blandt" det inni iskremen. Ellers er å tømme vanlige nøtter i iskremen å anbefales isteden for peanøttsmøret. Kan tenke meg at å tømme vanlige nøtter i iskremen istenden for peanøttsmør er bedre. Spiste en stund peanøtter i yoghurt. Var ganske godt.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Skal prøve det med yoghurten jeg Preppo! Peanøtter i is er en slager. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Begynner og bli en stund siden jeg har spist det ja Jeg har alltid gele (somregel eplegele) oppå peanøttsmøret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå