Gå til innhold

Peanøttsmør, flere som er hekta?!

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen skiver med peanøttsmør, mye melk, der har du favoritt mellomåltidet mitt! Er så forbanna godt :D Har egentlig aldri vært så glad i peanøttsmør, begynte for 1 år siden elns. Har blitt fortalt at det kanskje er noe i peanøttsmøret som kroppen min trenger, derfor jeg er så "hekta" hehe, vet ikke jeg ass :p

Noen som kjenner seg igjen?! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Årjeng i Sverrige( sikkert mange andre steder også, men har kun sett der) har de en slik "American shop" som selger Amerikanske effekter,mat og andre produkter direkte fra Amerika. Blant annet, så hadde de et godt utvalg i ekte peanøttsmør.

Kjøpte meg en boks med relativt "fint, lyst" peanøttsmør og en boks med noe som het " fluffy duff" eller noe sånt. "Fluffy duff" var på en måte rosa marshmallows i en mer kosistent, smørbar form. I butikken stod det en oppskrift som lød slik: Loffskive med peanøttsmør og fluffy duff.

Prøvde ut følgende og må si det var utrolig godt! Veldig mektig og Amerikansk, men utrolig godt! Er også glad i kun vanlig Peanøttsmør, gjerne på et varmt rundstykke sammen med øl eller en milkshake.

Lenke til kommentar
Ja det er sikkelig godt. Men jeg anbefaler å ha en "klump" med peanøttsmør og ta heller litt sammen med en skje iskrem. Ikke "blandt" det inni iskremen.

Ellers er å tømme vanlige nøtter i iskremen å anbefales isteden for peanøttsmøret.

Kan tenke meg at å tømme vanlige nøtter i iskremen istenden for peanøttsmør er bedre. Spiste en stund peanøtter i yoghurt. Var ganske godt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...