OscarMike1 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Om denne er feilpostet, er det bare for en moderator å flytte tråden. Nå, til saken. Jeg møtte en kompis i sta, som nylig har kjøpt en HTC diamond. Han hadde to e-post oppsett. Et for Gmail og et for Hotmail. Gmail er lett å sette opp, den har jeg gående fra før. Men jeg var sikker på at Hotmail ikke var mulig. Men jeg så det jo med egne øyne, at han sendte og mottok mail. Han hadde enablet funksjonen fra kontoen på nett, og satt opp på lik måte som Gmail, og ikke betalt en krone for dette. Noen som har en link til hvordan dette gjøres? Event. en kjapp tutorial som kan postes her? Skulle gjerne ha spurt kompisen, men han er faktisk på vei til soning nå(!), og er ikke tilgjengelig på noen uker. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg bruker opera for å sjekke hotmail. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Er det ikke mulig å sette opp slik at hotmail er tilgjenglig på mobilens e-postleser? Edit: Registrer deg på IzyMail. Skriv inn din epostadresse, passord, valideringskoden du får og trykk på "FREE Registration". Så får du den informasjonen du trenger som du legger inn på mobilen, så kan du lese epost. ^^ Endret 8. august 2008 av ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 takk for tipset ";P", registrerte meg, betalte for pemium og har nå endelig fått redirecta hotmail til gmail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå