Slimda Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 var da hos tanlegen for noen dager si. Den tynneste borren is'te , og eg kjente så vidt den tynne sprøyta Gikk jo helt fint Ikke noe problem! Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg synes ikke det gjør så vondt å borre vanlige hull uten bedøvelse. Har gjort det noen ganger. Det verste med den sprøyta hvis man spruter den inn i munnen. Den smaker fælt og blir værende i timer etter man er ferdig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Skalv faktisk noe fryktelig før timen... Fikk gjort et par faenskaper i dag og det var det beste jeg har opplevd! Sitter her og orker ikke spytte og spise...(ironi) Endret 8. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har også sprøyte skrekk og tabletter ( ja, det er sant) og jeg tar heller smerten. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tok heller bedøvelsen for denne gang, gleder meg også til torsdag da driten gjentas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå