Gå til innhold

Paller + Plater til LAN


Anbefalte innlegg

Heisann :D

 

I våres ble det avholdt et lite LAN på tromøya utenfor Arendal.

Her hadde arrangjørene (jeg og et par venner) en del utfordringer siden det da var første gang vi avholdt et LAN på den størrelsen.

 

Jeg har privat 10 små bord (3,5m x 0,85 m) som vi brukte, men det ble litt liten plass i dybden for hver enkelt deltager.

 

Vi har veldig lyst til å avholde et nytt LAN i 2009, men ønsker da og leie inn paller og sponplater slik som de større LAN har.

 

Noen som vet om steder hvor det er muligheter får å leie dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
byggeplasser for paller

søppeldynga for sponplater. (må gjøres spesielle avtaler for å få ta ting ut fra søppeldynga)

 

Skal høre med søppel dynga hva de har som kan være interessant.

Er ikke akkurat så mange byggeplasser i området her nå, men skal kikke litt rundt.

 

 

Smart, men var mye forsjellig. Jeg er ute etter Euro pall, slik at alle pallene blir av samme kvalitet, og høyde. Meste der var tynne engangs paller som egentlig bare er søppel.

 

 

Takker for tipsene, men strøm på med fler :D

Skal prøve å få kontakt med Nidelven bruk å høre om de er interessert i en avtale.

Lenke til kommentar
Smart, men var mye forsjellig. Jeg er ute etter Euro pall, slik at alle pallene blir av samme kvalitet, og høyde. Meste der var tynne engangs paller som egentlig bare er søppel.

 

europall er det pant på. akkurat som colaen du sutter på nå. så de kan du "kjøpe" og levere tibake for å få pengene tilbake

Lenke til kommentar

Like greit å låne hvis han da har mulighet til dette. Vi hadde tenkt å låne paller fra Maxbo (som forøvrig er arbeidsplassen min) når vi skulle arrangere, nesten alle pallene vi hadde :p (100stk ellno)

 

Er veldig godt å bruke sponplater og paller fremfor bord i forskjellige størrelser osv, enkelt å snekre opp og lett å ta ned igjen :)

Lenke til kommentar
Polar Utstyr leier ut komplette bordløsninger (en spesiell løsning de har laget selv), skal være veldig gode løsninger.. www.polar-utstyr.no

 

Alternativt er det KANDU, leier ikke de ut noe sånt no? Eller leier de fra andre igjen? Inform me, please :)

 

 

Sett litt på polar utstyr, men den siden er ikke oppdatert siden 2006 så sjansene der er vell små.

 

google er nede akkurat nå :/ men skal se etter kandu når det kommer oppigjen.

Lenke til kommentar

Sjansene er større enn du tror :) En av de som er crew der er også crew i Øyer LAN og vi kontakta de angående bordløsninger rett før sommeren. Så det er bare å ringe nummeret til enten Andreas Johan eller en av de andre og høre på priser osv :)

 

EDIT: Lars er vel den rette du skal kontakte tenker jeg

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

at det er pant på europaller lenger er vel ikke tilfelle:P det har vi vertfall fått beskje om så bedrifter svømmerover av paller. gå å spør pent om å få noen mot at du henter dem ;) de er ganske villige til og bli kvitt dem ;) hehe sponplater tror jeg ingen vil leie ut :p etter som at folk søle og griser på dem. sånt at sponen blir porøs og ødelagt og kan ikke brukse til annet bruk

Endret av EX-adrin
Lenke til kommentar
at det er pant på europaller lenger er vel ikke tilfelle:P det har vi vertfall fått beskje om så bedrifter svømmerover av paller. gå å spør pent om å få noen mot at du henter dem ;) de er ganske villige til og bli kvitt dem ;) hehe sponplater tror jeg ingen vil leie ut :p etter som at folk søle og griser på dem. sånt at sponen blir porøs og ødelagt og kan ikke brukse til annet bruk

Jobber på Maxbo, vi leverer europaller og får igjen pant på de.. Hvor har du hørt dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...