oleguttn92 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei Det hente i de dager at jeg fant meg ei jente som jeg var ganske så interessert i. Jeg var da litt forelsket i henne selfølgelig Men så en dag ble hun forelsket i en annen gutt, jeg prøvde fortvilet å vinne henne i fra han. Men det hjalp ikke stort, de ble kjærester til slutt Selv om de var blitt kjærester, håpet jeg at jenta og jeg fortsatt kunne være venner selv om hun hadde kjæreste. Tiden gikk og plutselig begynte hun å ignorere meg. Jeg prøver fortvilet å holde kontakten mellom henne, men det går ikke. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare drite i henne eller skal jeg prøve å holde kontakten? Jeg vil jo helst ikke miste henne for jeg er jo litt forelska Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Mist henne på gulvet, er bare godt for deg om du klarer å finne deg noen andre lekekamerater. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Drit i hu... Hvis hun vil holde kontakten, så tar hun kontakten... Hvis ikke er jeg redd hun ikke er interessert i noe mer iallefall. Du må ikke være for "desperat" iallefall... Det liker ikke jenter :/ Lenke til kommentar
oleguttn92 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Drit i hu... Hvis hun vil holde kontakten, så tar hun kontakten... Hvis ikke er jeg redd hun ikke er interessert i noe mer iallefall. Du må ikke være for "desperat" iallefall... Det liker ikke jenter :/ TUSSEN TAKK tenkte meg at dere/du ville si det Men det blir ikke lett å komme over forelskelsen Har du/dere noen råd? Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vet, er veldig vanskelig og komme over slikt.. Hvis du syns det er veldig vanskelig, så snakk med en god kamerat eller venninne om det Tro meg, det hjelper Lenke til kommentar
Special P Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 jeg syns du skal drite i henne drsom hun ignorerer dei. og for å komme over forelskelsen så kan du slik som grisebanken sier:snakke med en god venn. jeg personelig syns at det pleier å hjelpe å skrive det ned slik du har gjort her på forumet, bare glemme hun og begynne å treffe en annen å være glad i. Lenke til kommentar
oleguttn92 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ja De fleste ville vell vært glad for å hjelpe meg Endret 4. august 2008 av oleguttn92 Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Du klarer deg nok Før eller senere er det glemt Endret 4. august 2008 av grisebanken Lenke til kommentar
oleguttn92 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) [ Endret 5. august 2008 av oleguttn92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå