Gjest Guest_Jente20_* Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hei, jeg lurte på hvor lenge det er normalt å ha mensen når man har begynt på p-piller. Jeg begynte sist torsdag(24.juli)og har hatt veldig lite mensen, men de siste dagene har jeg bare hatt litt brun utflod. Noe annet er også at etter jeg hadde sex fikk jeg litt mer. Skal jeg kanskje bytte piller eller vente litt lenger? Endret 4. august 2008 av Camrot Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei. Hvilken merke bruker du? Jeg forsto ikke helt hva du mener med at du startet på torsdag med liten mensen? P pillen skal startes 5 dager etter første blødning. Lenke til kommentar
Gjest Jente 20 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg bruker Mercilon, lite hormoner. Du kan si det slik at jeg har hatt mensen sammenlagt i 12 dager, men de siste 5 dagene har jeg bare hatt en brunaktig utflod. Det er første gang jeg bruker disse p-pillene, og jeg lurer på om det kan være en bivirkning å ha mensen så lenge første gang? Var jeg mer klar nå? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke helt, Startet du for første gang p pillen, så fikk mensen? Eller du fikk mensen, og startet for første gang, p pillen? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg bruker samme merke. Da skal du starte med første pille en av de tre første dagene i mens-uka. Det er vanlig at du da blør mindre den uka enn ellers, men det skulle ikke være noen grunn til at det varte lenger. Noen tips; ta pillene på samme tidspunkt hver dag. tar du en pille 6 t for sent mot slutten av en pille-periode, får du blødninger dagene etter. også burde du ikke hoppe over mensen (altså ta to brett på rad uten mensen-uka imellom), da kan du fort få sporadiske blødninger, og det er kjipt om du har en lettskremt sexpartner =) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Mensen (mellomblødninger) kan være litt rar når man starter på p-pillen. Det går seg som oftest til. Lenke til kommentar
Gjest Jente 20 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Takk for hjelpen pwned=) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Ojj_* Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 np =) hei jeg går på mercilion 28 startet med pilla med engang jeg fikk den tar den regelmessig til samme klokkeslett men jeg har hatt mensen i snart 2 uker? det er ikke normalt...jeg er litt usikker på om det er mensen eller utflod for noen ganger er det rødt og andre ganger brunt hva skal jeg gjøre kan dere hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå