iStephano Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 høres bra ut detta, hvordan blir det med squad invite etc? Er dette fikset slik at det er bedre balanse nå? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg føler meg litt lite smart nå. Jaja. Enigma: hvordan var det på PS3? Var innbakt i game-update der vel? Den var med i updaten ja Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg føler meg litt lite smart nå. Jaja. Enigma: hvordan var det på PS3? Var innbakt i game-update der vel? Den var med i oppdateringen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tar å spiller det etter på .. Masse nytt? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Well here's my review: Kampene går aaaaltfor fort og End of the Line og Harvest Day er gørrkjedelige uten kjøretøy. Aldri, aldri har jeg kommet i helikopter med noen som kan holde chopperet i lufta hele runden, så noe killing machine er det nok ikke i conquest. Vil du ha kills - spill Gold rush på ascension. Imo burde de øke tickets, slik at kampene tar lengre tid, istedenfor 10min med capture&frag. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Litt enig, er jo liksom ikke så nytt denne game-moden lenger :-) Nevn et FPS spill som ikke har dette/noe nesten helt likt på multiplayer:D Syns Goldrush er bra på den måten at de forsøker å finne på noe nytt. Tror vi trenger mer nye modes / gamle modes "forkledd" på en ny og kul måte. Men for all del , det er jo gøy =) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Oppdateringen er bare for Online delen? er ikke noe Trofe støtte? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er bare for online delen ja. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Bare meg eller er det flere som syntes Gold Rush var mye morsommere og letter å få poeng på? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hmm tror jeg er litt enig.. :O Som sagt, Syns Goldrush er bra på den måten at de forsøker å finne på noe nytt. Tror vi trenger mer nye modes / gamle modes "forkledd" på en ny og kul måte. Sånn som Conquest er er litt spilt ihjel nå..kanskje.. Alle spill har noe tilsvarende. :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Bare meg eller er det flere som syntes Gold Rush var mye morsommere og letter å få poeng på? Personlig er eg litt lei goldrush, og eg opplever det som mye kjappere å få poeng i Conquest mode Endret 9. august 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå