[-GoMp-] Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ..og takk og pris - det er gratis se trailer og mer info: http://rawgameblog.blogspot.com/ Andre som gleder seg?? *rekke opp hånda* Endret 7. august 2008 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nydelig! På tide og Begynt å bli litt lei den gold rush moden faktisk.. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D:D:D:D:D:D:D::DD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Så flott!! Har blitt lite BC spilling i det siste grunnet jobb, så dette passer bra! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 gleder meg sykt. det er foresten et eget BF forum her på HW Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 mods: steng denne - evt flytt den til BF forumet? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Faen, så reiser jeg i militæret i helgen! typisk. Får leke ekte kriger når dere leker sofakriger da vel. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Haha, jau God tur iallefall da! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Faen, så reiser jeg i militæret i helgen! typisk. Får leke ekte kriger når dere leker sofakriger da vel. Husk at da kan du ikke respawne! :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Lite med gull og, be carful! Typisk, nettopp flytta og har ikke nett før om to uker Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Faen, så reiser jeg i militæret i helgen! typisk. Får leke ekte kriger når dere leker sofakriger da vel. Husk myggspray Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Åssen faen spiller man dette da? Er den med i syklusen eller skal den ligge separat? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nei man velger Conquest eller Gold rush først, deretter velger man map. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Lyst til å legge ut noen screens av det..? Må si jeg har litt samme problemet som Mala her.. Kommer kun inn på "multiplayer" - "custom match/(quick match)" - ranked: yes/no, challenge: normal/hard, preferred map: ,.... og så Join. Det er kun 4 kart som støtter Conquest foreløpig; Ascension, End of the Line, Harvest Day og Oasis. Hjelper ikke for meg å velge et av disse som preferred map, er likevel Goldrush. Er jeg tard eller? Noen her som SPILLER Conquest nå? Hvordan velger man det? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Gå inn på Custom Match..deretter velger du Conquest på Game Mode. Også trykker du X/A (PS360) Edit: legger til bilde. Endret 7. august 2008 av Enigma123 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg har ingen valg som heter "game mode" på den siden. Men du spille rpå PS3, sant? noen med 360 som får spilt Conquest? Jeg har ikke mulighet til å velge noe annet enn ranked, challenge og preferred map på den siden fikk xbox updaten og BF:BC updaten i sta. EDIT: Enigma: som sagt; sånn ser det ikke ut hos meg :-( Ser ut som før. BAH. Endret 7. august 2008 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, spiller på PS3. Men tror ikke det er forskjell på menyene. Har lagt til et bilde på forrige post. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Doh. Man må inn på marketplace og laste ned en 80MB fil og installere den. se under new arrivals.. Gud så tungvindt, at de ikke bare hadde det i updaten? HAHA Endret 7. august 2008 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Oioi...ha nei eg trudde faktisk det skulle hold med den auto updaten eg da Hadde uansett noen heilt febrilske timer online med kompiser på besøk Blir å herje mye i Conquest i helga da, ettersom det mest sansynlig blir sjenk og sprell i morra Endret 7. august 2008 av Mala Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg føler meg litt lite smart nå. Jaja. Enigma: hvordan var det på PS3? Var innbakt i game-update der vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå