InjB Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som har noen linker til noen gode split guider helst på norsk, funker selvfølgelig på engelsk også. Evt. kan noen lære meg litt om split? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hva er det å lære om split? split-guide? Det er noen som er av den idéen at kan man bruke Split så kan man lage all verdens jukseboter... Lenke til kommentar
InjB Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Herregud -.- Har jeg nevnt juksebot? nei. Er bare ute etter å lære om split funksjonen, problemer med det? Synd. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Prøv denne Eller denne.... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror neppe du finner egne guider på en enkelt funksjon. jeez... haha Vær så god: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/tabh47cf.aspx Lenke til kommentar
InjB Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Glemte å si at jeg bruker VB6... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Glemte å si at jeg bruker VB6... Du fikk 2 VELDIG bra linker fra meg. Bruk dem. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg tenker å utvikle min neste applikasjon i VB2... Jeg har hørt at det beste er å bruke litt gammel teknologi, nemlig! Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg tenker å utvikle min neste applikasjon i VB2... Jeg har hørt at det beste er å bruke litt gammel teknologi, nemlig! VB1 for DOS er også ganske tøff. Text Mode GUI editor Lenke til kommentar
InjB Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Jajaja, VB6 er gammelt, jeg har tatt til fornuft , og skal bruke vb.net (VB2008) etter jeg er ferdig med prosjektet mitt i VB6. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg tenker å utvikle min neste applikasjon i VB2... Jeg har hørt at det beste er å bruke litt gammel teknologi, nemlig! VB1 for DOS er også ganske tøff. Text Mode GUI editor høh - GW-BASIC eller BASICA tenker jeg er saken jeg. Jeg har tilogmed programmert i Bussiness Basic og Thorowbread Basic. Det er sakene sine det tenker jeg ;-) Den gangen hadde vi skikkelig verktøy for å lage database strukturer. Vi snakker altså skikkelig design verktøy altså!! Da hadde vi A3 ruteblokker der vi tegnet opp data strukturen bokstav for bokstav. Dermed viste vi hvordan vi kunne lese og skrive fra filene. Det var jo helt glimrende. Så skulle vi ha record nr. 37 så var dette veldig enkelt. (Antall bytes pr record) * 37 og så leste vi inn en record i bufferet og splittet denne opp i sine bestand deler. HAH! Hvem trenger SQL!!! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg lurer på om noen har noen guider til IndexOf() jeg da... Gjerne på 18-20 sider og på norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå