Gå til innhold

SIS 735

Catod

Anbefalte innlegg

Har planer om å bygge ny maskin. Hovedkortet jeg skal ha må ha støtte for ddr-ram. Jeg har sett tester av SIS735 og de virket veldig lovende. Hvis prisen ikke er for høy har jeg lyst på den. Men når kommer den i butikkene?? Gidder ikke vente for lenge heller. Hvilke andre hovedkort er bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Max sender bestilling fredag(bestill torsdag!) varene var fremme hos meg Onsdag!

Bor i nordnorge så det var kjapt!!

Kortet er max:-)

Faen så stabilt!!!

Alt funker......Rart etter et år med via der det alltid har vært noe!!!!

Selv om jeg ikke har oppgradert CPU så føles kortet raskere, spesielt i multitasking!

Har vel med at Sis 735 har opptil 4x båndbredde på selve hovedkortet!

BTW: Kjører XP-Pro(uten ACPI, måtte bruke IDE-tool for å få DMA på harddiskene),Micron DDR ram, Duron750@1000, 2 IBM 60GXP, 50xActima, 121032 Plextor, Billion ISDN(Påturut!!) Santacruz lydkort

OBS: HK`et kan lage korrupt Floppy i W2K/WXP så skal du flashe med disse så gjør det fra Harddisk/Cd-rom!

Måtte selv flashe for å få IRQ mere delt...

Og HK`et må ha SKIKKELIG strømforsyning for å kjøre de tyngste Athlonene. Er kresen på RAM også!

Vanvittig mye hovedkort for pengene!!!

Stein-O

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe hovedkort nå snart er det vel smartere å vente på Via KT266A. Det er mye raskere enn SiS'en. ABit KR7-RAID hadde vel vært no ;D bare å vente til det kommer til Norge. Har veldig lyst på det hovedkortet selv, men vurderer å vente på nForce i stedet...

Lenke til kommentar

Via KT266a er ikke svinedyrt. Et bra Epox hovedkort med Via KT266a koster 1400,-kr i dette øyeblikk på www.databutikken.com/no/ Det ikke så dumt spørr du meg. Det kicker ass'en til SiS735.. Ikke kjøp SiS735 hovedkort i dag.. kjøp Via KT266a hvis du må ha data nå. Eller vent på det enda bedre nForce som kommer i slutten av måneden eller starten av neste..

[ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2001-10-12 11:43 ]

Lenke til kommentar

On 2001-10-12 11:41, mFaFa skrev:

"Det kicker ass'en til SiS735.. Ikke kjøp SiS735 hovedkort i dag.. kjøp Via KT266a hvis du må ha data nå. Eller vent på det enda bedre nForce som kommer i slutten av måneden eller starten av neste.."

Hvis du kaller 1-5% raskere for KICK ASS,ja så vet ikke jeg. Dessuten spåes det at nForce ikke kommer før slutten av 2001/begynnelsen av 2002.

John

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...