Fear the Scare Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Emnetittelen sier vell det meste, hvor kan jeg laste ned evntuelt 2.00 system oppdatering ned på pc'en, siden jeg har en ny harddisk som ikke funker uten ny oppdatering, og lurte på hvor det fantes der jeg kan laste ned firmware og få den over på harddisken min, men betyr dette at jeg mister alle friends, osv? Takker for svar:D Lenke til kommentar
8ball Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Her Du mister ingen venner på å oppdatere firmwaren din. siden jeg har en ny harddisk som ikke funker uten ny oppdaterin Denne skjønner jeg ikke, så der får noen andre overta Edit: Gå for linken til LucarioX under du Endret 4. august 2008 av 8ball Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) http://no.playstation.com/help-support/ps3...tware/download/ Edit: Er EU oppdateringen jeg linker til her. Har du norsk PS3 burde du nok laste ned den, har du amerikansk eller japansk burde du vel laste ned oppdateringen fra den amerikanske eller japanske siden. Endret 4. august 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) hmm,fordi min ps3 er fra hong kong men den har norsk meny osv... EDT: min ps3 er hvit og sendt rett fra fabrikken som jeg kjøpte av en privat person, men er det riktig hvis den er fra hong kong? EDT2: Den linken du gav meg har jeg lastet ned, men den funker ikke på ps3'en min.. desutten så blinker ikke usb pennen min når PS3'en min letter etter lagringsmedia (eller etter firmware) Endret 5. august 2008 av Fear the Scare Lenke til kommentar
8ball Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har du husket å bruke FAT32 som filformat på usb pennen og lagt oppdateringen i folder som heter "PS3/UPDATE/*oppdateringsfilen*" (Med store bokstaver) Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) hmm,fordi min ps3 er fra hong kong men den har norsk meny osv... EDT: min ps3 er hvit og sendt rett fra fabrikken som jeg kjøpte av en privat person, men er det riktig hvis den er fra hong kong? EDT2: Den linken du gav meg har jeg lastet ned, men den funker ikke på ps3'en min.. desutten så blinker ikke usb pennen min når PS3'en min letter etter lagringsmedia (eller etter firmware) Hvis PS3'en din er hvit er jeg ganske sikker på at den er asiatisk. (Se om det står lapper på PS3'en, eller i manualen) Vil anbefale deg å google etter asiatisk ps3 firmware da. Endret 5. august 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 jeg fant det ut og alt funker, bort sett fra som sagt, så måtte jeg venne meg til O som X og X som O... den er litt kjipt, men alt ordna seg fant siden til hong kong (der ps3'en var fra) og fikk lasta det ned.. men tror at det ikke hadde noe å si fordi filen var like stor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå