Eplekaka88 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Har en liten kul i panna... Det virker som det er ei kvise, men uten det raude og det kvite Den er ikkje vond, men den irriterer meg grenselaust. Har prøvd å "poppe" den, men det er eg som må gi opp... Den er cirka en halv centi i diameter og stikker 0.3 ut... Endret 4. august 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Det er berre en hevelse i panna... ikkje nokke rødt eller nokke... Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dine første horn. Alltid sånn på starten, rett før de kommer gjennom huden. Hehe, neida. (måtte bare...) Men må si jeg syns dette var merkelig. Sitter den bare i huden? Altså "følger den etter" når du drar i huden? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Den har jeg hørt før, for så å ha lest om folk som har operert bort 63 kilos svulster fra ansiktet. ... Kanskje du bør forhøre deg hos en lege? Vanskelig å diagnosere deg ved å leke "20 spørsmål". Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Høres mest ut som en innvendig kvise. Er ikke alle kviser som bryter ut, men de holder seg under huden til de forsvinner av seg selv etter en stund. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Høres mest ut som en innvendig kvise. Er ikke alle kviser som bryter ut, men de holder seg under huden til de forsvinner av seg selv etter en stund. men disse invendige kvisene pleier vell å gjøre vondt? han sa jo at den ikke var vond. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Den er ikkje vond... Men det er ikkje før eg tar på den! Glømte å føre det opp på sjekk lista Men mora mi sa også at det var ei umoden kvise eller ei innvendig kvise... Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 kan også være en ansamling av fett, en "fettklump". har selv hatt flere på varierende steder. det er som en kule unner huden, som kan være øm eller ikke, og går bort etter hvert hvis du ikke rører på den. det er helt sikkert ikke noe farlig ihvertfall, men hvis den blir større burde du kanskje få sjekket den Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dine første horn. Alltid sånn på starten, rett før de kommer gjennom huden. Hehe, neida. (måtte bare...) Så engang en film om fenomenet. Der løste han problemet med tilvoksende horn med å gjøre gode gjerninger, men når han gjorde for mye gode gjerninger så fikk han vinger, å måtte begynne å gjøre onde ting. Og slik gikk det frem og tilbake.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hmm, prøv å slå den hardt med ei bok elns, da forsvinner den skal du se! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hevlesen har gått ned.. Problem løyst ^^ Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg vil bare si til folk her inne at å snakke om en tumor eller svulst og det å legge det i den betydningen at den kan være ondartet er bare tull. For å si litt om noen av de mulige kravene som må fastslås før man kan tenke på at den kan være ondartet er disse. 1. Tumoren/svulsten må/bør være nudrete samt hard, altså slik at det er vanskelig å dra huden over tumoren. 2. Den må ha vært der en stund, samt at den bare vokser og vokser. 3. Huden over kan i enkelte tilfeller bli rød eller blålig. Underhudskreft er sjeldent og fårekommer kun på et fåtall! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Underhudskreft er sjeldent og fårekommer kun på et fåtall! ... Der må vere folk som kan få det i fåtal... slik du veit det... Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Underhudskreft er sjeldent og fårekommer kun på et fåtall! ... Der må vere folk som kan få det i fåtal... slik du veit det... Noen få som får det ja. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har en liten kul i panna... Hevlesen har gått ned.. Problem løyst ^^ Neste gang det er noe som plager deg; vent i to dager - og vips så er plagen borte ! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Den he vøre der ei veke... Men takk for tipset ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå