finfyr Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Har koblet min Lexmark E120n til D-link 524UP med USB kabel. I programvaren til routeren finner jeg printeren, men aner ikke hvordan jeg skal koble til. Hvordan klarer jeg å få skrevet ut gjennom printer som er koblet til via usb til routeren? Endret 4. august 2008 av and_mit Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skal funke om du legger til Printer i windows og velger nettverksprinter. Deretter taster du inn IP adressen til routeren og bør finne printeren... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Men skal jeg da skrive inn den ipadressen som kommer fram når på printeren? Finner ingen plass å skrive inn IP-adresse når jeg legger til printer. Og er ikke den ipadressen til printeren tellende om jeg bruker tp kabel fra printeren til routeren? Vanskelig... Endret 5. august 2008 av and_mit Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Fant selv løsningen til problemet: http://www.dslreports.com/forum/r18419104-...nter-on-DI524UP Enjoy. Nå funker det fint som bare det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå