even_ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg får ikke fjernet en mappe som jeg puttet i papirkurven, jeg får hverken gjenoprettet den eller å slette den. Brukte den mappen i forbindelse med Adobe dreamweaver. Noen som vet hvordan jeg får slettet den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 har du prøvd og gå inn i selve papir kurven og prøvd og slette mappen derfra? har fungert noen ganger for meg. Du kan også prøve og skru av og på pc-en for det kan hende noe i datamaskinen bruker den mappen du prøver og slette vis ikke det går så prøv og start opp i safemode å se om det hjelper noe. Lenke til kommentar
even_ Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 har du prøvd og gå inn i selve papir kurven og prøvd og slette mappen derfra? har fungert noen ganger for meg. Du kan også prøve og skru av og på pc-en for det kan hende noe i datamaskinen bruker den mappen du prøver og slette vis ikke det går så prøv og start opp i safemode å se om det hjelper noe. Hei Har prøvd alt de du nevnte før jeg posta inlegget her på forumet og ingenting av de funker for å få fjernet mappen. Denne saken begynner å bli gannske irritabel nå hehe:) Vil helst ungå en formaterng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Prøv og fjern adobe dreamweaver hvem vet kanskje mappen slippes fri og du får fjernet den. Kan være at adobe trenger den eller noe, har skjedd at jeg måtte fjerne programmet for og så bli kvitt mappene for godt. Du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har du forsøkt å reboote mellom slettingen og tømmingen av papirkurven? Det kan være en prosess som har låst mappen du prøver å slette for godt. Last ned programmet "WhoLockMe?" (Google er bra) for å sjekke dette. I fremtiden kan du holde ned Shift mens du velger "Delete" og så sendes filen rett ut i det store intet uten å passere papirkurven først. PS! En situasjon kan ikke være irritabel - den kan være irriterende, men ikke irritabel. Du kan være irritabel riktignok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå