Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei! Jeg driver å leter etter templates til siden min, som er en side hvor jeg skal presentere mine fotografier. Jeg skal ha en veldig ren og ryddig side, med minimalt ed skrift, men stilrent design og bilder. Så jeg trenger et template som ikke er så overrumplet av dill dall, og hadde sett for meg noe slikt som dette: http://cruelphotography.net/index2.php Ikke helt likt, men nok til at dere får en idè i hva jeg ønsker? Noen som har tips til templates? Har søkt store deler av dagen, men ennå ikke funnet noe... Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tror rett og slett Joomla ikke er svaret dersom du ønsker å finne noe som ligner på siden du lenket til. Kanskje ikke det mest hjelpsomme svaret du kunne fått, men min erfaring med Joomla sier meg at du bør se deg om etter noe helt annet... -Vegar Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Helt greit svar, fått 3 andre som har sagt det samme... Men nå får jeg hjelp fra en bekjent, så jeg satser på at hun klarer det, hun er vist sykt god Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Joomla er såpass lett og lage egent template til, at du lett kan lage ditt egent template i photoshop e.l og intigrere det med joomla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå