koda19 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei Kanskje litt vanskelig å gi meg råd om dette,siden Samsung I900 ikke har kommet ut ennå men. Jeg har fått sansen for Samsung f480,men så oppdaget jeg jo I900! Så hva synes dere,skal jeg vente til Samsung I900 kommer til Norge,og kjøpe den? For disse to telefonene er vel ganske like,men I900 er vel litt større,og har qwerty tastatur? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 I900 er en smarttelefon; Windows Mobile kjører i bakgrunnen. Også har den større skjerm. Hvis det hørtes kult ut, er den det rette valget:) F480 er nok lettere å betjene, men kommer til kort på dette med å installere program og lignende. Selv følte jeg meg veldig begrenset på F480 (kommer fra N95 8GB, Nokia E51 før det og Nokia 6110 før det igjen), men fikk samtidig følelsen av at det produktet kan 'stemme' for bra mange mennesker der ute. Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 I900 er en smarttelefon; Windows Mobile kjører i bakgrunnen. Også har den større skjerm. Hvis det hørtes kult ut, er den det rette valget:) F480 er nok lettere å betjene, men kommer til kort på dette med å installere program og lignende. Selv følte jeg meg veldig begrenset på F480 (kommer fra N95 8GB, Nokia E51 før det og Nokia 6110 før det igjen), men fikk samtidig følelsen av at det produktet kan 'stemme' for bra mange mennesker der ute. Kanskje dumt spørsmål,men hva vil det si at Windows Mobile kjører i bakgrunnen? Sett et par vidoer av de to telefonene,og føler kanskje at I900 ser litt bedre ut,utseendemessig og menymessig,men jeg liker egentlig f480,størrelsesmessig Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det jeg mente var at den kjører Windows Mobile, men Samsung har selv laget et grensesnitt som ligger 'over'. Dvs: Når du bruker den til de vanligste tingene er menyen vanlig Samsung, men skal du leke med instillinger osv, dukker Windows sanne ansikt opp Det gjør den til en smarttelefon, i motsetning til F480 Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Det jeg mente var at den kjører Windows Mobile, men Samsung har selv laget et grensesnitt som ligger 'over'. Dvs: Når du bruker den til de vanligste tingene er menyen vanlig Samsung, men skal du leke med instillinger osv, dukker Windows sanne ansikt opp Det gjør den til en smarttelefon, i motsetning til F480 Ok,takk for svar! Hmm,ikke lett det her. Jeg heller absolutt for I900, men en smarttelefon har jeg jo egentlig ikke så mye bruk for. Men synes den er mye mer lekker enn f480,utenom størrelsen da.. Så foreløpig heller jeg mot I900..tror jeg Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er definitivt morsomt med større skjerm spør du meg, så jeg ville nok sett nærmere på i900 av de to Kanskje du ikke trenger en smarttelefon, men den får jo Wifi også hvis jeg ikke tar helt feil? Og det er jo bare gøy. Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Er definitivt morsomt med større skjerm spør du meg, så jeg ville nok sett nærmere på i900 av de to Kanskje du ikke trenger en smarttelefon, men den får jo Wifi også hvis jeg ikke tar helt feil? Og det er jo bare gøy. Ja,du sier noe der! Jepp,den har Wi-Fi,og det er jo en fordel! Tror jeg venter til den kommer til Norge i oktober,og ser hvordan den gjør det på tester. Synd at det er så lenge til! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå