Fosco Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei noen som veit hvordan denne låses opp? Vil helst låse opp vha kobber tråd metoden, men jeg veit ikke hvilke pinner som skal forbindes? For det er vell ikke de samme som på XP2400`en ? Mvh Fosco Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jo.. det tror jeg faktisk. Lenke til kommentar
ygo Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 er det ikke enklest å koble sammen den 5 L3 broa? (tror det var denne) Mener jeg leste noe om at det kan oppstå no spennigshopp(VELDIG liten sjangse) som kan fucke opp cpuen hvis du koblet sammen pinnene. KAn ikke akkurat bekrefte det da jeg seff har mista linken til der jeg leste det etter en format. Dette var vel no som også kunne oppstå hvis du fikk feks el ledende lakk nedi hullene som deler broene Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ikke helt sikker, men det stemmer det at det er #5 på L3 som kobles sammen for å få tilgang til MP under 12,5. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg gjorde ingenting for å få tilgang til MP under 12.5 på min XP2100+. Med KT333 chipset. Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg gjorde ingenting for å få tilgang til MP under 12.5 på min XP2100+. Med KT333 chipset. Det er noen ganger det funker helt fint uten. Har ikke funnet ut helt hvofor ennå. Forresten.. har du testa alle MP´? eller de aller laveste og de høyeste? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg trodde tbred b var låst opp jeg.....jeg låste opp min ved å koble opp den 5L3brua....fikk bare mp fra 10,5 og nedover........på mitt kt333chipset funka ikke dette .......men det skal funke på de fleste andre hk....det bildet fikk jeg ikke lagt ut nå men det ligger på et av forumene på ocshoot.no [/img] Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Har fått låst den opp nå.. Jeg brukte denne metoden : http://www.ocworkbench.com/2002/amd/unlock...locktbredp1.htm og det fungerer bra.. Mvh Fosco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå