Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man skrive til ei jente man liker?

Gjest Forvirret nerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Hm, av og til trenger man kanskje bare å ta en sjanse! Trenger litt planlegging og litt flaks for at alt skal gå perfekt da, kan jeg tenke meg. Men det kommer jo veldig an på hvordan jenten er også da.

Det kommer veldig ann på jenta. Du kanke be med en liten fisefin berte på noe sånt liksom, men en vanlig jordnær jente som andre kanskje syns er "annerledes" eller "alternativ". Det vakke mye planleging vi hadde heller egentlig, bare spurte hun om hun ville være med dit. Så sa hun ja så var det bare og fikse noen biletter så dro vi avgårde tidlig og kom hjem på kvelden.

Hadde aldri spurt en jente som var mer snobbete for da er jeg litt mer sikker på at jeg hadde fått nei og at hun sikkert bare ville tittet i butikk vinduer noe jeg syns er gørr kjedelig. Syns bare ikke shopping er så gøy.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Du er nok ikke den eneste som er flau, jeg drikker ikke engang jeg så, klarer bare ikke og dra på fest og sånne ting passer bare ikke meg. Mange mennesker er flaue men jenter biter ikke og hvem vet kanskje hun er mer flau enn deg.

Drikking hjelper ikke selv tiliten din

Feil, når du drikker tørr du og gjøre ganske mye mere, du tenker ikke gjennom ting og bare gjør det som faller deg.

Når man får i seg litt alkohol, stiger selvtilitten betraktelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Nei.

Hvorfor ikke???

Hvorfor skal du gi henne ett armbånd og sjokolade uten å si hvem det er fra? Hvorfor skal du gi noen du knapt har møtt et armbånd anyway?

Lenke til kommentar
Gjest Science Fiction
Nei.

Hvorfor ikke???

Hvorfor skal du gi henne ett armbånd og sjokolade uten å si hvem det er fra? Hvorfor skal du gi noen du knapt har møtt et armbånd anyway?

hva hvis man har gått i samme klasse som henne i et år da???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

ååh, vi snakker ikke om denne tråden nå nei ;P

Tja, hvorfor ikke si det til henne at du liker henne, og så gi henne tingene? - Så vet du om det verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Science Fiction
ååh, vi snakker ikke om denne tråden nå nei ;P

Tja, hvorfor ikke si det til henne at du liker henne, og så gi henne tingene? - Så vet du om det verdt det.

Mener du at jeg bare skal si til henne at jeg liker henne og gi henne tingene rett etterpå?

Men hva mener du med "Så vet du om det er verdt det"???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hvis hun ikke liker deg, er det ingen vits i å sløse penger på henne... Hvis du flørter litt med henne, og finner ut om hun er interessert i deg også, så kan du bruke gavepengene på henne etterhvert, og da er det verdt det! :)

Lenke til kommentar
Gjest Science Fiction
Hvis hun ikke liker deg, er det ingen vits i å sløse penger på henne... Hvis du flørter litt med henne, og finner ut om hun er interessert i deg også, så kan du bruke gavepengene på henne etterhvert, og da er det verdt det! :)

ok...men hvordan kan jeg be henne ut...jeg er litt sjenert...og hva kan jeg ta henne med på???

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest elitekebab

jeg syntes ideen om kinoen virket ganske bra jeg.

du ber jo bare med ett par venner + jenta (evt. venninene hennes) så sitter du å jenta sammen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest maady

mitt motto : hvorfor gå rundt grøten når man kan spise smør-øyet? ;) (dere kan tenke dere selv hva jeg mener med det, men dude, aldri gi opp, jenter liker ikke gutter som gir opp lett) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...