Gjest Forvirret nerd Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er da veldig forelsket i ei jente. Jeg har egentlig bare snakket med ho når jeg er full. (har blitt noen ganger) Men jeg må liksom greie å snakke med henne som edru også. Sier alltid hei å sånt, når vi treffes. Men blir aldri noe samtale. Tror kanskje ho liker meg også (kanskje litt imbilsk der men) Men sånn, jeg burde værtfall greie å snakke med henne på melding, men jeg har problemer med det også. Hva i alle dager skal jeg skrive? Er ikke særlig gald i å skrive "du gjør?" eller "du har gjort i dag?" Føler jeg har vokst fra det spørsmålet. Vi er begge to 17 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Spør om hun har lyst til og bli med på noen som betyr noe for deg eller som du har interesse for. Da kan du liksom snakke om det temaet eller forklare henne noe om det. Det enkle er ofte det beste så, bare og spørre henne ut og gå en tur eller noe kanskje er jo litt avhengig av hvor du bor. Kanskje ut i fjellet eller til havet. Bare hei, jeg lurte på om du hadde lyst til og bli med .... den dagen med meg. Tenkte vi kunne gjøre noe sammen. noe sånt kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Forvirret nerd Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vi bor litt fra hverandre... Kan jo alldtis finne på noe. Men er det ikke lurt å bli mere kjent med henne før man spør henne ut da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvorfor det? spør man ikke folk ut for og bli kjent med dem? Kanskje jeg er rar men jeg trodde man spurte folk ut fordi man ville bli kjent jeg? Vis man spør personen ut så blir man jo faktisk litt bedre kjent med personen, her er mitt forslag hvor bor du? vis du bor i oslo området spør hun om og bli med til gøteborg eller noe. Ta buss eller tog ditt, og gå rundt der sammen, blir dere ikke bedre kjent etter en sånn tur vet ikke jeg. Du gjør noe som ikke er helt vanlig og hun vil sikkert bli imponert og syns det er kjempe koselig at du spør hun med deg på noe sånt. Eller dra et annet sted som avhengig av hvor du bor. Tenk utenfor boksen ikke be hun på kino og det standard greiene, en sykkel tur kan du jo også sånne ting som ikke alle tenker på kan imponere de fleste i senk. Lenke til kommentar
Gjest forvirret nerd Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du har jo ett vesentlig poeng der. Men det er lettere sagt enn gjort for oss flaue folk. Det er en av grunnene til at jeg drikker. Så føler nesten jeg må snakke mere med henne før jeg treffer henne irl.. Eller er det bare dumt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du er nok ikke den eneste som er flau, jeg drikker ikke engang jeg så, klarer bare ikke og dra på fest og sånne ting passer bare ikke meg. Mange mennesker er flaue men jenter biter ikke og hvem vet kanskje hun er mer flau enn deg. Drikking hjelper ikke selv tiliten din du burde spørre henne når du er edru og bare overaske henne litt så hun ikke får tid til og tenke ut unnskyldninger. Men ikke skrem henne, det er trist og se på en jente og vite at du gjerne skulle blitt kjent med henne, det er mange som har det sånn. Fins mange mennesker som ser spennende ut og snakke med, husker jeg snakket med en vilt fremmed jente om pirat kopiering og data i 1 time. Kanke akkurat si hvorfor vi snakket så lenge men det var utrolig morsomt og jeg er utrolig sjenert men vis du snakker med et menneske alene går det ofte lettere. Nei bare ring hun i edru tilstand og spør om hun vil bli med på noe som jeg foreslo men det er jo avhengig av hvor du bor. PS: helst ikke bruk forkortelser og sms språk det strider i mot forums reglene for ikke alle klarer og dekryptere dem til det du mener. Lenke til kommentar
Gjest Forvirret nerd* Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 For å være helt ærlig tror jeg ikke jeg greier å be henne ut .. Selv hater jeg når jenter ber meg ut og jeg liker noen andre =O Liker å være bedre kjent, sånn at man ja, er bedre kjent Så, noen som vet en smart måte å komme i kontakt med henne på ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ingen sa du skulle be henne ut, vis du ber hun ut er det så formelt og kjedelig at ingen av dere vil like det. Det du gjør er og bare spørre hun om skal være med på noe gøy noe som er litt annerledes. Avhengig av hvordan hun kler seg og sånt så kan du jo velge noe etter det. Ekke 5 klasse hvor du spør en venn om han kan spørre jenta om dere skal være sammen lenger, nå er det du som må gjøre noe. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Få med deg noen venner da, og be henne og noen av hennes venner med på noe. Dette kan jo være negativt på den måten at dere sikkert ikke får snakket så mye alene. Men prøv og være litt frampå med henne, og vis interesse selv når det er andre der. Så kan du heller ta henne med på noe alene senere hvis dere finner tonen. Endret 6. august 2008 av Toalett Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bare send henne en SMS med "hei" Ikke noe mer, hu burde skjønne at du er intrisert Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg skjønner at du ikke vil be henne ut. Du vil vel finne ut om dere har mer til felles enn å kanskje like hverandre når dere er fulle? Det skjønner jeg godt. Meldinger kan være spennende og forklarende nok det, du må bare unngå å virke kjedelig. I steden for å spørre "du gjør?", så skriv om noe morsomt du har gjort den dagen. Fortell om en spesiell opplevelse, fortell om noe du liker, finn opp en super-historie, ha humor, kanskje være litt ironisk og frekk? Få jenta til å reagere og bry seg om meldingene dine! Ellers kan dere snakke om interessene deres. Musikk, sport, reise, framtidsplaner? Mine sms-tips Edit: Blaxtro: du kommer ingen vei med bare hei. Sitat trådstarter: "Sier alltid hei å sånt, når vi treffes. Men blir aldri noe samtale." Han har altså sagt hei ofte nok. Det er samtalen vi leter etter her. PS: Kom OG syng en sang. Endret 6. august 2008 av Maj7 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 jeg gjorde det isted var no slikt: Hei jeg har no å si deg, og vet ikke helt hvordan men, jeg tror jeg har følelser for deg. Jeg skal gi deg litt tid til å ta det inn. Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Si du kjeder deg, så hvis du er heldig så kjeder hu seg også og da vet du hva du skal gjøre Lenke til kommentar
JuneJune Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Inviter noen venner av deg også ber du hun om å ta med noen venner så ser dere film hos deg Det funker alltid (nesten) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 For å være helt ærlig tror jeg ikke jeg greier å be henne ut .. Selv hater jeg når jenter ber meg ut og jeg liker noen andre =O Liker å være bedre kjent, sånn at man ja, er bedre kjent Så, noen som vet en smart måte å komme i kontakt med henne på ? Hva med neste gang det er fest, vær en mann ikke drikk så du tipper over og sett igang en samtale med henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva med neste gang det er fest, vær en mann ikke drikk så du tipper over og sett igang en samtale med henne. Han har kanskje fylla baller. Flere jeg har møtt som tør og si mye rart i tlf til kjærsten men virkelig tøffel når hun er der, skulle trodd de var pisket til undertrykkelse noen ganger. Har det jo veldig gøy på dems bekostning med at jeg alltid tar det fram at de er tøffel når kjærsten dems er der, ja jeg vet det er slemt og mobbe sine bestevenner. Men noen ganger skal man ha det litt gøy og de ser ikke noe ondt i det de bare ler med som oftest. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det eg prøvde å si er at trådstarter bare rører rundt grøten når han holder på slikt, så det beste er å manne seg opp og se hva som skjer. Kan umulig se teitere ut enn når han er dritas anyway. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan umulig se teitere ut enn når han er dritas anyway. Det kan nok være ganske riktig, og at det ser teit ut. For ting sakt i beruset tilstand har ikke like mye tiltro som ting sakt edru. Du burde bare tenke ut noe hyggelig dere kan gjøre sammen, vis du tror hun er noe for deg så er det verdt og ta sjangsen. Kanskje du dummer deg ut og kanskje hun syns du er kjempe hyggelig og dere får en fin framtid sammen. Det er du som må ta det første skrittet som ofte også er det aller vanskeligste. Men etter du har tatt det første skrittet går det kjempe fint. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hm, mange syke forslag her o_O Man ber ikke noen man såvidt kjenner med på tur til Gøteborg, ville iallefall ikke jeg gjort ^^ Ikke virk for needy da, bare si når du ser henne neste gang at hey, jeg skal på fest på den og den dagen, du kan jo bli med om du vil. Da er det ikke noe strings attached, det blir litt mindre alvorlig, og du føler deg vesentlig mindre idiot hvis hun avslår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hm, mange syke forslag her o_OMan ber ikke noen man såvidt kjenner med på tur til Gøteborg, ville iallefall ikke jeg gjort Jeg gjorde det faktisk og vi hadde det kjempe gøy, vi gikk rundt og så på bygninger og handlet litt. Da hadde jeg møtt hun 1 gang før bare. Så for meg så var det kjempe hyggelig men så er jeg kanskje litt annerledes enn mange andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå