Joananas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Heisann, har nettopp gått til innkjøp av en VGA-kabel så jeg kan få spilt på min Samsung 225BW PC-skjerm. Jeg koblet lyden til subwooferen min, og bildet til skjermen. Jeg startet opp Xboxen og fikk kun lyd :/. PC-skjermen fortsetter som om ingenting har skjedd. Hvordan får jeg bilde også? Er litt newbie her, så vær tålmodige.. Håper på hjelp Endret 4. august 2008 av joananas Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kanskje du må velge input på monitoren? Det er vel ikke kun én inngang regner jeg med. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 good thinking, kjeks. Noe peiling på hvor jeg gjør det? driver på å fikler rundt nå bare.. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Never mind! Satte på manuellt input på selve skjermen, og vips var det bare å swappe frem og tilbake mellom inputs Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fint at det løste seg da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Men hvordan er kvaliteten iforhold til vanlige / HD tver? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Veldig bra kvalitet, og med høstoppdatering hvor du kan velge typiske monitor oppløsnigner blir det enda bedre. Bare å glede seg! Endret 6. august 2008 av nypis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå