Kneipp Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Får # - 07 fail hvis jeg kjører hdd self test i bios, ifølge google så er ikke det bra saker. Harddisken i ferd med å gå av. Får ikke startet pcen, kommer inn i windows, men får ikke gjort noe, alt sammen bare fryser, prøvd safe mode, system restore etc. Det er nok harddisken eller hovedkortet. Det er bare at jeg skulle så gjerne fått tatt backup av en eneste mappe i Mine Dokumenter (XP maskin) Har prøvd Hiren bootcd, Ontrack easy recovery. Den finner mappen, men problemet er hvor skal man lagre den? Programmet finner hverken usb stick eller usb harddisk som jeg har prøvd å koble til maskinen. Noen som har tips om eventuelt andre programmer som klarer å gjenkjenne usb dingser? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Start opp maskinen med Bart PE eller en annen Linux distro Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Start opp maskinen med Bart PE eller en annen Linux distro Får prøve det neste gang. Løste problemet ved å kopiere med Ontrack easy recovery til HP recovery partisjonen. Det var den eneste partisjonen jeg fikk tilgang til i windows uten problemer. Kopierte derfra til ekstern harddisk. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå