hullfc92 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Den største(den på toppen) vifta på Antec Nine Hundred bråker litt syns jeg. Jeg har lyst til at PC'n ikke skal kunne høres mens jeg sover på rommet mitt. Noen som har noen anbefalinger til en ny vifte der? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Oi, dette er et sjeldent problem på Antec Nine Hundred, den viften pleier å være den mest stillegående. Du har omtrent ingen alternativer bortsett fra Denne viften, men er usikker om den passer selv om den er 250 mm. Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 eller den lager sånn pipelyd og trur det kommer fra de foran egentlig... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hva mener du? At Lyden kommer fra de andre viftene? Det ville ihvertfall vært mer normalt. Skal du bytte ut 120 mm'ere, vil jeg anbefale å kjøpe Papst vifter i samme størelse Lenke til kommentar
runniz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har du eventuelt vurdert å sette hastigheten ned til low? Syns å huske de kommer på medium fra fabrikken. Da kan du jo prøve deg frem for å finne ut hvilken vifte som bråker og evt. finne ut om det er en feil på denne. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har du eventuelt vurdert å sette hastigheten ned til low? Syns å huske de kommer på medium fra fabrikken. Da kan du jo prøve deg frem for å finne ut hvilken vifte som bråker og evt. finne ut om det er en feil på denne. Det håper jeg indelig trådstarter allerede har prøvd. Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Har du eventuelt vurdert å sette hastigheten ned til low? Syns å huske de kommer på medium fra fabrikken. Da kan du jo prøve deg frem for å finne ut hvilken vifte som bråker og evt. finne ut om det er en feil på denne. Det håper jeg indelig trådstarter allerede har prøvd. Ja, lyden er akkurat den samme om jeg tar den på low... Merkelig! Det er en sånn piplyd som alltid er der, enten om jeg på low eller medium. Endret 5. august 2008 av hullfc92 Lenke til kommentar
runniz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvis du vil forsøke å bytte ut viftene er vel bigboy den vanskeligste å finne, men disse sender visst utenlands; Antec 200mm Big Boy. De andre finnes på ebay - forutsatt at du ville ha originale vifter Hvis du var sikker på at det var antec-viftene som lagde støyen. Ikke opplevd pipelyden, så hva som forårsaker den, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvis det er slik at en Antec BigBoy fan passer, så kan du kontakte meg, jeg har en til overs. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er 200mm ikke sant? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hmmm, av det jeg har hørt så er det 200 mm, ja. Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) skal prøve å støvsuge all den dritten som har kommet inn i pcn.. kanskje det hjelper EDIT: Det hjalp mye, og det viste seg at det var et tjukt lag med støv som hadde lagt seg på viftene i kabinettet Endret 6. august 2008 av hullfc92 Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Litt OT: er denne noe å satse på? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328739 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jupp, den er en kjempe god Chipsett-kjøler, men ville heller gått for en Thermalright fra Microplex/NetShop da disse er mer effektive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå