henry14 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei! Pcen min funket fint, men har den siste tiden begynt å skru seg av helt plutselig, men veldig sjelden... Da har jeg bare skrudd på igjen uten problemer, men nå nettopp skrudde pcen seg av som vanlig og da jeg skulle starte på ny som vanlig gikk alt helt normalt helt frem til etter "lastescreene". Da får jeg frem følgende feilmelding: SAS window: winlogon.exe - Programfeil Instruksjonen i "0x00000000" refererte til adresse "0x00000000". Minnet kunne ikke være "written". Klikk OK for å avslutte programmet Klikk Avbryt for å feilsøke programmet OK Avbryt Noen som vet noe jeg kan gjøre for å komme meg inn på Pcen? Har trykket både OK og Avbryt mange ganger uten hell.... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vet ikke hvor mye erfaring du har med datamaskiner, eller hvertfall erfaring med f.eks. bios. Men med at minnet ikke kunne skrives, hinter hvertfall til at noe er i veien med RAMen, eller hvertfall kontakten med RAMen. Er maskinen klokket ? Var noen som sa til meg her på forumet en gang : 'Hvis maskina ikke booter, er det fordi bios tilsier det.'-Eller noe sånt.. Anyway, poenget mitt er at maskina di vi ikke vil kunne boote, hvis bios ikke er rett stilt inn.Og at minnet ikke kan skrives på er en ganske vanlig bluescreen etter klokking av RAM. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 ok........har ikke så veldig peiling på PC , men hvordan kan jeg få fikset det da? Må jeg levere den inn eller kan jeg fikse selv uten å måtte slette alt på PCen? Har ikke klokket noe tror jeg siden jeg ikke har peiling på hva det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå