Riptape Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg så noen requests her og der om at flere ville ha en helnorsk warhammer guild, så jeg tok meg litt tid til å mekke en. Er jo ikke så lenge til spillet kommer nå, så da er det jo på tide:) Adresse: http://norwegianlegion.freeforums.org/ Har alltid hatt lyst å bruke det guildnavnet, selv om det sikkert er brukt noen ganger før. Vet det er noob med gratisforum men det er bare midlertidig! Hvis guilden blir populær skal jeg mekke egen webside fra scratch. Takk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 NL må vel være det guildnavnet jeg så mest varianter av i WoW, våres guild het først Norwegian Legion på serveren, så måtte vi bare bytte det fordi det fantes så mange varianter. Lykke til uansett, vet det er mange nordmenn som vil ha en norsk guild i WAR, bare ingen vil starte guilden . Lenke til kommentar
Riptape Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg fant ut det:P hehe:)Jeg bytta til Northern Evil. Adressen forblir den samme til vi får egen webside. http://norwegianlegion.freeforums.org/ Endret 4. august 2008 av Riptape Lenke til kommentar
Luciên Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Eg vil vera med! Har spillt MMOs i en år rekke, og er Warhammer Fanboi, så dette gleder eg meg til :)Ka e da med reklame på den nettsiden da, irriterede greier lol Endret 16. august 2008 av Luciên Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 fytte rakkern til spam og reklame på det forumet :S Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 fytte rakkern til spam og reklame på det forumet :S dette er rekruttering forumet, er meningen å reklamere for guilds :S Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Høres artig ut. Henger meg på! Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 tar WAR månedbetalt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, blir 120 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå