Lju Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg begynte nå sånn plutselig å lure noe sinnsykt på hva den der forferdelig irriterende sangen som går i bakgrunnen på den nye reklamen fra Elkjøp på TV2 heter. Er det noen her som vet? Endret 4. august 2008 av Lju Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg begynte nå sånn plutselig å lure noe sinnsykt på hva den der forferdelig irriterende sangen som går i bakgrunnen på den nye reklamen fra Elkjøp på TV2 heter. Er det noen her som vet? Er vel en tråd om dette i Musikk så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
Lju Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Ikke som jeg finner? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Skulle være ganske lett å finne. Den er sticky (altså heilt øverst). Kultur -> Musikk. Edit: Darkbuster ødelegger livsgleden min. Endret 5. august 2008 av xersess Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Slike spørsmål hører hjemme i Lurer du på hva sangen eller artisten heter? Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg