Maranello Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Var på ferie i Italia i sommer, etter et par dager hadde jeg fullt opp en minnebrikke. Fikk brent bildene over på cd i en fotobutikk og formaterte kortet. Når jeg nå kom hjem og puttet cd'en i dataen viser det seg at 109 av 169 bilder ikke virker. Får ikke til å åpne de i noe som helst program, prøvd med Photoshop og standard Win XP bildeviser. Se screenshot. Noen som har vært borti det samme eller har forlslag til hvordan det går ann å ordne dette? Endret 4. august 2008 av Maranello Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det var faktisk en tråd om samme problemet et par år tilbake. Forsøk å søke litt i forumet, spesielt i denne kategorien. Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei, prøv å hente ut bildene fra minnekortet på nytt, før du tar fleire bilder på det. Eg hadde stor suksess med et program eg fant. Sjansen for å få det til er sikkert mindre til meir bilder du har tatt i etterkant, men det er verdt å prøve. Min tidligere tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå