Gå til innhold

Erfaring med TalkMore?

Anbefalte innlegg

Hellu.

Jeg har for tiden NetCom SmartTalk, men da det i det siste har blitt noen voldsomme regninger på meg, vurderer jeg nå å bytte operatør. Hittil er det talkmore som virker mest attraktivt, altså et fastpris abb.

Men før jeg bytter vil jeg gjerne høre om det er noen som har noen erfaringer de vil dele med meg, både negative som positive. Jeg har vært NetCom kunde i veldig mange år nå, og har vært nokså fornøyd med det - men i det siste har altså prisene deres blitt for stive.

Setter stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hellu.

Jeg har for tiden NetCom SmartTalk, men da det i det siste har blitt noen voldsomme regninger på meg, vurderer jeg nå å bytte operatør. Hittil er det talkmore som virker mest attraktivt, altså et fastpris abb.

Men før jeg bytter vil jeg gjerne høre om det er noen som har noen erfaringer de vil dele med meg, både negative som positive. Jeg har vært NetCom kunde i veldig mange år nå, og har vært nokså fornøyd med det - men i det siste har altså prisene deres blitt for stive.

Setter stor pris på svar :)

Jeg er bare positivt fornøyd, byttet til Talkmore etter 12 år som Telenor Mobil kunde.

- Ringe "så mye man vil" uten å tenke på kostnadene

- Rimelig SMS

- God dekning på GSM og 3G

- Gode og oversiktlige kundesider på talkmore.no

Tror du blir veldig fornøyd,

Mateo

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg har hatt Netcom i alle år og ringer mye i jobben. Hos Netcom har jeg omtrent aldri hatt en telefonregning under 1000 kr og de fleste måneder har jeg vært over 1500 kr.

Jeg gikk nå over til Talkmore for ca 6 mnd siden og må si meg utrolig fornøyd.

349 pr måned for 3000 ringeminutter og jeg har ennå ikke greid å bruke opp disse en måned. :)

Regningene ligger nå på fra 400-450 kr jevnt. Nå som de også inkluderer 150 sms så dekker dette mitt behov. Har man behov for mer enn dette så går det an å kjøpe til en sms pakke...

Det som koster litt er utenlandssamtalene (men det gjør det hos alle) så jeg bruker mest skype til dette. Også visse service nummer som f.eks Nordeas Telefonbank koster skjorta, men det tror jeg også ville vært det samme med f.eks Netcom.

På mine to andre nummer har jeg nå gått over til Talkmore forhåndsbetalt som funker yppelig. Lave priser og full kontroll...

I tillegg er jeg mer fornøyd med dekningen til Talkmore (telenor) enn hos Netcom, men dette varierer vel ut fra hvor man bor.

Terningkast? 6...

Lenke til kommentar
Regningene ligger nå på fra 400-450 kr jevnt. Nå som de også inkluderer 150 sms så dekker dette mitt behov. Har man behov for mer enn dette så går det an å kjøpe til en sms pakke

Hvilken sms pakke er dette snakk om? Jeg finner det ikke på talkmore sin side... :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg byttet fra TalkMore til Tele2 i sensommer 08 grunnet overfakturering/feilfakturering kombinert med dårlig kundeservice. Jeg har gjentatte ganger vært misfornøyd med kundeservicen de har gitt, men da de kombinerte dette med å trekke meg for samtaler jeg ikke hadde utført rant begeret over for meg.

Det tok 4 mnd å få pengene tilbake på konto.

TalkMore har ålreite priser, men jeg har lært min lekse og holder meg unna slike småoperatører fra nå av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...