Distressor Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har fikla en stund med denne låta nå. Jeg spiller trommer, gitar, bassgitar og synth på den, mens en kamerat tar seg av vokalen. Spilt inn i hjemmestudioet mitt, bortsett fra trommene som jeg har spilt inn i et øvingslokale. Mikset og mastret av meg. The Signal av Portal of Zabulon Hadde vært artig å fått noen innspill på både musikken og produksjonen, fyr løs! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg synes det var ganske bra digg. Introen skapte en ganske deilig atmosfære, gitar riffene lå liksom hele tiden å ventet slik at jeg alltid ble overrasket så jeg synes det var ganske bra sang. Lenke til kommentar
316 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Veldig bra sang! Du er dyktig som har kompnert og spilt alt dette selv, og produksjonen er heller ikke så værst. Jeg er veldig glad i progresjon, og sangen din har mye av det. Syke vendinger og innviklet trommespill. Gitarspillet er vel utført, og du klarer å lage god stemning med synthen. Er veldig dårlig på å gi negative tilbakemeldinger. Men om det skulle være noe, ville jeg prøvd å lage litt mer trøkk i gitarsporet, og kanskje gjøre noen av riffene mer interressante. Men det gjør dem ikke dårlige, de er faktisk veldig bra som de er også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå