bjorneoen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei jeg har fått meg magix music maker 2008 men den er på fransk.... Har søkt på google og da sier alle at dne bare kan være i franks men på et bilde på magix.com sida der er den jo i engelsk!! Jeg veit ikke åssen man endere laguage for jeg kan ikek fransk ;P plzz kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor har du kjøpt den? Send den til retur, for programmet skal finnes i engelsk utgave. Magix har faktisk flere programmer i deres portefølge som er på norsk tilogmed. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 ok det kan jeg jo men tror du ikke det er noe alternativ inne på music maker som det å endre språk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har ikke prøvd MM 2008 men andre produkter av Magix det men jeg har bare brukt engelsk, da jeg foretrekker det på programmer. Men der har det ikke vært valg av språk under installasjonen så langt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå