gaaserud Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Fant ingen lignende tråd, derfor starter jeg en ny! Jeg flytter til Kristiansand for å studere på UIA i august, og har aldri vært i byen i voksen alder. Noen som er kjent som kan gi meg et par pointers på hva som er kult i Kristiansand? (med unntak av de selvsagte som dyreparken og Sør Arena). Jeg har spilt fotball på et ganske ok nivå. Hva slags fotball-lag er det lurt å begynne på i kristiansand om man ikke vil satse altfor seriøst, men samtidig vil ha det litt seriøst? Ble mye spørsmål dette, men håper på svar allikevel! Mvh Gåsa Endret 6. august 2008 av gaaserud Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du må gå på kaptein sabeltann show og ta toget som går i byen ellers er ingen akseptert i kristiansand Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du kan jo gå på start kamper Blir sikkert kjent med noen da Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hvor gammel er du? Jeg er 19, hvordan det? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvor gammel er du? Jeg er 19, hvordan det? Det er ganske greit å vite viss du skal bli tipsa om tilbud osv, you know. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sør Arena is the place Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Sør Arena is the place Ligger den i nærheten av universitetet eller? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det ligger hvertfall i marviksveien/stadionveien bare vært der en gang på kamp så vet ikke om det er i nærheten av universitetet!! Skal du spille fotball, så spill for start, selv om du mest sannsynelig havner på no 4-6lag eller no sånt:p Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette ble litt for løst for meg...Vanskelig å si hva du kan gjøre i en by når det...Ja, det er en by; hva forventer du? Legg meg til på msn, så kan du heller spørre etter hva du vil ha så svarer jeg. (send pm for msn). Er like gammel for deg og skal være i byen 1/2 år fram i tid. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fotball har jeg ingen interesse av, men andre ting kan jeg vel hjelpe deg med. Startet på UiA i fjor, og etter et år her som student anbefaler jeg deg å bli med i hvertfall en studentforening. Spiller ingen rolle om det er idrett eller annet. Det er et ganske 'dårlig' studentmiljø her, så du må gjøre en innsats selv. Siden du er under 20 blir det kun 3 utesteder du kan være på i helgene. -Charlies/Shagma, Mye folk, godt øl-utvalg og god atmosfære. Vin kveld på tirsdager. -Frk. Larsen, Blandet klientell, god øl og en god atmosfære. -Club Leopold, stedet hvis du vil slåss eller skjekke opp 16 år gamle jenter. I tillegg til dette er det Quiz på Østisa studentpub på tirsdager, og der pleier det å være stappfullt hver gang. Hva skal du gå på? Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Hva skal du gå på? Takk for utfyllende svar. Er 20 om en mnd btw, så da kan jeg gå på de fleste utesteder vel? Skal gå på statsvitenskap:) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Aha, min grad skiller seg fra statsvitenskap med kun et fag pr. semester. Du får utrolig dyktige lærere, bortsett fra ex.phil-læreren som visstnok skal være dårlig. Kanskje jeg blir fadderen din :O Du kommer inn på det meste når du er 20, ja Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Siden du er under 20 blir det kun 3 utesteder du kan være på i helgene.-Charlies/Shagma, Mye folk, godt øl-utvalg og god atmosfære. Vin kveld på tirsdager. -Frk. Larsen, Blandet klientell, god øl og en god atmosfære. -Club Leopold, stedet hvis du vil slåss eller skjekke opp 16 år gamle jenter. Hva med Midnight? Er iallfall hakket bedre enn Leopold. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Der har jeg ikke vært, så følte at jeg ikke kunne uttale meg. Men bedre enn Leopold er det sikkert Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Der har jeg ikke vært, så følte at jeg ikke kunne uttale meg. Men bedre enn Leopold er det sikkert Det aller aller meste er bedre enn Leopold. Fy faen for et høl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Velkommen til Kristiansand! Artig å se at det er flere kristiansandere som har våget å stikke nesen innom diskusjon.no. Selv går jeg på Kristiansand Katedralskole Gimle, så hvis du ser noen som er i 17-års alderen, så er det gode muligheter for at det er meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Noen som har vært på Spot? De har pusset opp lokalet under et hotell ved gamle lund broen. Det var et mer "eksklusivt" tema, med mange barer, god sitteplass og et bra dansegulv. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Lol, har bodd i kristiansand nesten så lenge jeg kan huske. Med unntak av perioden mai-august er byen totalt bedriten på samtlige punkter. Det jeg kan anbefale av aktiviterer for deg som student her i byen er å dra til oslo i helgene, begynne å bruke narkotika på hverdagene og bli med i en av kvadraturens (1x1km bykjerne) ca15 forskjellige kirker/menigheter. Evt sees vi på Midnight Cafe en eller annen gang. Jeg er han duden som er dritings og drikker tequila og snuser i svart hettegenser. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) heh, nok en oppdatering. Har i dag vært på Spot for andre gang. Bortsett fra en latterlig dårlig DJ og en skammelig inngangspris (80,-) har de en god live-artist som spiller gode slagere på bar nr. 4 som er 'gjemt'. Jeg som vanligvis ikke liker mennesker som hadde det gøy i kveld, og når de spilte Michael Jackson - Bad bevegde jeg meg ut på dansegulvet for en dans swing. En topp kveld! Og damene der er latterlig bra! Jeg skal komme med en annen anbefaling, selv om det høres shady ut. Det er en pub som heter Javel, med et engelsk tema, altså store øl mugger, gammel rock og en komfortabel atmosfære. Det som ikke er helt min stil, er at det er der de bifile pleier å møtes, så du kan fort få en 'invitasjon' fra det samme kjønn, men hvis det ikke plager deg kan det anbefales på hverdagene. Jeg pleier å stikke dit med venner og ta en øl og prate usannsynlig mye piss. Jeg har forøvrig ikke opplevd at de sjekker legg på noen enda. Endret 14. september 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå