sttrons Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 igjen fra dyreparken. et portrettav en lemur i apeskogen. var morsomme men vansklige dyr å ta bilde av. de var veldig nyskjerrige, noe som gjorde at de fort forsvant, kom helt bort i linsa, eller kikket på alt annet en mot kameraet. Lenke til kommentar
emero Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 lemurer er morsomme dyr, ja, og du har fanget det blikket som gjør at de ser nettopp nysgjerrige ut. crop, skarphet, osv er det ikke stort å si på, men det er synd du ikke kunne fanget han i en av de mer karakteristiske stillingene, slik at den kunne se så morsom ut som de egentlig er. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det helt skarpt? Enten er det mine nærsynte øyne som lurer meg, eller så er det ikke helt skarpt Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det helt skarpt? Enten er det mine nærsynte øyne som lurer meg, eller så er det ikke helt skarpt da er vi kanskje 2 om det.. et fint bilde! bra utrykk og fin komposisjon. hvordan hadde det blitt hvis du ikke hadde kuttet halen? vet ikke hvor lang den er, og hvordan det hadde påvirka bildet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ett fint lemur bildet, men det kunne gjerne vært skarpere! Dessuten har du kuttet vekk halen. Det var irirterende. Det irirterte meg Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 er nokk ikke 110% skarpt. men vist en tenker på pelsen, så er den sånn sminke bomulle, eller fleec av karakter. kan derfor se en smule uskarp ut den. savner selv halen litt, men den er god over like lang, vist ikke nesten dobbelt så lang som lemuren, så han hadde blitt liten da. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Om den er så lang så kunne det kansje vært morsomt med ett avlangt bilde, omtrent i portrettformat? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå