simenmn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hei, jeg trenger litt hjelp til å finne en passelig pc for meg. jeg er på utkikk etter en bærbar student pc til maksimum 7000 kr. pc'en vil ikke bli brukt til gaming, etc - kun til enkel bruk i forbindelse med skole, diverse multimediabehandling. ønsker skjerm på ca 13 tommer, god batteritid, minimum 3 usb porter. setter pris på all respons Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 macbook? hvis du bor i rogaland får du den for 6500 kroner. Men den har bare 2 usb porter, men har en firewire port også Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Go MAC! Klart beste studentpc'n, og trofast som en ....(noe som er veldig trofast) kan ikke anbefale "undermerke", men ta en tur innom http://www.apple.com/macbook/ Lenke til kommentar
simenmn Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 bor ikke i rogaland, er heller ikke lysten på brukt pc dessverre. vil kjøpe en ny pc, hørt mye godt om mac men tror jeg står over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå