hajai Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Siden det nå går mot høst og dermed mye regn og dårlig vær har jeg innsett at jeg trenger regn beskyllelse. Er det noen som har erfaring eller vet om noen som er bra? Beskyllelsen skal ha plass til et D80 med en tele. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Regnbeskyllelse? Høres ikke bra ut for kameraet Avhengig av behovet kommer du langt med en brødpose og et strikk - har ikke så mye erfaring ellers. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dusjhetter fra hoteller er alltid en vinner...(ikke de mest robuste løsningene riktignok) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har kjøpt meg en slik: http://cgi.ebay.com/Camera-Rain-Protector-...1QQcmdZViewItem Kommer litt an på om du skal løpe rundt eller stå i ro. Har aldri prøvd den ute, men virket grei nok da jeg pakket den opp, selv om man jo ser helt noldus ut. Lenke til kommentar
hajai Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Regnbeskyllelse? Høres ikke bra ut for kameraet Avhengig av behovet kommer du langt med en brødpose og et strikk - har ikke så mye erfaring ellers. Du har helt rett i det, regnbeskylleslse ville nok ikke vært særlig bra for kameraet. Imponerende at jeg hadde klart å skrive samme feil to ganger. Dette ville ikke norsk læreren likt. Det jeg skulle skrive var selvfølgelig regnbeskyttelse Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dette ville ikke norsk læreren likt. Ikke den heller :-) Beklager, kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kjøp et Olympus E-3 og moderne Zuiko Digital objektiver så slipper du å bekymre deg om regn. Dyrt, dog Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Selv har jeg noen $5 regntrekk, men har ikke benyttet dem enda. Aldri vært problemer med fukt på mine Nikon oppgjennom tidene. Er det så sikkert at Olympus tåler så mye mer fukt enn andre? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har et kata regndekk som jeg ikke er veldig happy med: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33251 På mitt d80 valgte jeg å ikke bruke noe, og opplevde aldri problemer. Dog var jeg ikke ute i full storm. Dog regna det enkelte ganger og det gikk greit for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå