rhe041 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lurer på om noen har noen råd ang innstilling/kalibrering til dvd. Har slitt litt med denne tv'en, og jeg lurer på om det kan være noe galt med scart inngangene på tv'en. Har testet dvd-spilleren (Phillips hjemmekino - ca 3 år gammelt) på gamle tv'en, som virkelig var gammel og da... Uansett, har funnet litt ulike settings på nettet, da gjerne for andre Samsung typer, men det fungerte greit for pc og tv-bruk (hdmi). Skal prøve å forklare hvordan tv-bildet blir når jeg har den på dvd. Det blir ikke "dvd-kvalitet". Når en setter på ekstramateriale/bakomfilmer på en dvd så har den som regel et bilde som viser at det er et uferdig produkt. Slik blir også selve filmen på den nye tv'en... Har knotet fram og tilbake men det blir ikke bedre (nå skal det sies at jeg har teknisk innsikt som en pakke kjeks..) Noen som har opplevd det samme? Noen råd? Alt mottas med takk. PS: Har også prøvd med sånn component-kabel (hvis det heter det.. rød,hvit,gul) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå