tOmma- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ... et lignende smykke som det som er vist på bildet nedenunder? Har prøvd de fleste steder, som f.eks. Arts&Crafts etc, men har altså ikke hatt lykken med meg. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 De solgte det ihvertfall på H&M. Det heter Rosenkrans, og er et katolsk smykke, hvis det er til hjelp. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Vel, nå vet jeg hva det heter - så takk skal du ha. H&M selger det ikke lenger, da jeg har vært innom samtlige butikker og sett. Er det noen andre butikker som evt selger dem? Vet at de kan kjøpes på eBay, men jeg er skeptisk til den typen handel. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvis du vet de kan kjøpes på eBay skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke masse tid og energi på å finne smykket et annet sted. Kjøp fra eBay; billig, sikkert og kjapt.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (...) sikkert og kjapt.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kjapt kan vel være oppe til diskusjon, men hvis selgeren har positive tilbakemeldinger av 1000+ kunder ser jeg ingen grunn til at det skal være usikkert. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Aldri hørt om salg av eBay-accounter? Stor butikk for tiden det. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dolce & Gabbana har "Beckham" versjonen hvor korset er byttet ut med korsfestet Jesus. Har det selv, og det kostet rundt $150. Synes det er mye mer fint Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Har selv sett etter noe lignende, dem selger sånne (iallefall lignende) på asos.com Og som han over sier, men hvor kjøpte du det D&G smykket WangenPS3? Har sett gjennom samtlige smykkeforretninger, uten noe lykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå