Pile Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har et Soundblaster live 5.1 kort, og et logitech z-560 sett. Det virker fint det, med unntak av en ting, som jeg trodde skulle være mulig: Å kjøre surround fra en lydkilde som er koblet til via line-in. Jeg har koblet en video til line-in, men lyden høres kun i front-høyttalerene. Er det ikke mulig å denne lyden i surround? Og går det an å få tv/video lyd i surround hvis man har et stereo tv-kort? På forhånd takk. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har et Soundblaster live 5.1 kort, og et logitech z-560 sett. Det virker fint det, med unntak av en ting, som jeg trodde skulle være mulig: Å kjøre surround fra en lydkilde som er koblet til via line-in. Jeg har koblet en video til line-in, men lyden høres kun i front-høyttalerene. Er det ikke mulig å denne lyden i surround? Og går det an å få tv/video lyd i surround hvis man har et stereo tv-kort? På forhånd takk. du har vel koblet til mer enn en 3.5mm jack fra lydkort til høyttaler? hvis ja, er det softwaren, kanskje du ikke har enablet dolby surround eller bruk av mer enn 2 høyttalere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå