Eikabird Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei Har ein WD Passport 160GB ekstern HDD Formaterte denne nettopp på min windows pc, og lagra derfor det eg trengte å ha på familiens mac. Men nå får eg ikkje lagt det over igjen. Eg får ikkje skrivetillatelse. Prøvde å gå inn i deling på systemvalg, men fekk det ikkje heilt til. Noen som har noe tips/vett kva eg må gjera? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du deler den eksterne disken fra windows-maskinen? Eller prøver du å skrive til en NTFS-disk fra Mac-maskinen? Lenke til kommentar
Eikabird Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Disken er i NTFS format har delt den på pcen, men har bare en bruker Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Burde da fint kunne enten dele den kopierte dataen på macen og kopiere fra PCen eller dele den eksterne HDen og kopiere fra Macen Lenke til kommentar
Eikabird Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Det virka, Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå